Frankyman Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 De Deurrubbers van de voor portieren zijn versleten.. Die van de bestuurderskant is wel meer versleten dan die van de bijrijders kant. Zou het onder garantie vallen? Zijn er meerdere die hier last van hebben? Beetje raar, ik heb dit nog nooit gehad bij een ander merk. Quote
ludoke Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 De Deurrubbers van de voor portieren zijn versleten.. Die van de bestuurderskant is wel meer versleten dan die van de bijrijders kant. Zou het onder garantie vallen? Zijn er meerdere die hier last van hebben? Beetje raar, ik heb dit nog nooit gehad bij een ander merk. Met deze overvloed aan info zijn we goed verder geholpen Quote
Frankyman Geplaatst 7 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2016 Wat voor info zou je willen hebben dan? dat het een kia rio is das natuurlijk duidelijk want ik zit hier niet op een opel forum. misschien wil je nog weten het bouwjaar en zo? nou daar komt ie dan. bouwjaar 2013. km stand 64000 4 deurs super pack Foto nog meer info gewild? Laat het me effe weten. Ik informeer graag Quote
ludoke Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Wat voor info zou je willen hebben dan? dat het een kia rio is das natuurlijk duidelijk want ik zit hier niet op een opel forum. misschien wil je nog weten het bouwjaar en zo? nou daar komt ie dan. bouwjaar 2013. km stand 64000 4 deurs super pack Foto nog meer info gewild? Laat het me effe weten. Ik informeer graag Sarcasme is echt niet nodig 1 Quote
ludoke Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Natuurlijk is het model belangrijk ,alsook bouwjaar etc,zowat alles wat je nu vermeld hebt. Ruiken kunnen we het niet. Lijkt me niet normaal dat de rubbers na 64000 km versleten zijn. Heeft de auto al zijn beurten gehad ? Dan kan je proberen garantie te claimen,maar waar kan je beter zijn dan bij de dealer ? Quote
bigwade Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Type en jaartal noemen is natuurlijk altijd handig als je hulp wilt hebben. Dit lijkt me een gevalletje garantie, helder. Quote
Frankyman Geplaatst 7 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2016 Ik ben later effe bij de dealer geweest en die zei meteen zonder verder te kijken. O, dat is slijtage door het in en uit stappen. Waarschijnlijk geen garantie. U hoort nog van ons. Lekker zo'n mee werkende aardige dealer. (Not). Ik wacht het dus maar even af. Quote
bigwade Geplaatst 7 September, 2016 Geplaatst 7 September, 2016 Hoe slijten deurrubbers van in en uit stappen ? Heb je zo'n dikke reedt ? vast niet ! Dealer moet zich schamen, wie is dat ? Quote
Frankyman Geplaatst 7 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 7 September, 2016 Ik wil de dealer nog niet aan de schandpaal. Dat doe ik later wel even als hij zegt dat het geen garantie is. haha Ik wacht het wel even af. Ik was benieuwd of er meer mensen zijn die "versleten" rubbers hebben? Laat de smaak politie het maar niet zien? Quote
Frankyman Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 ik krijg net te horen van de dealer dat het geen garantie is. het is instapslijtage. Ik heb vele merken gereden en nog nooit zoiets gehad en gehoord. Eerst de achter remmen die vast zaten en geen garantie nu weer rubber die kapot zijn en geen garantie. Ik vraag mij af waarom kia adverteert met 7 jaar garantie. Quote
xtra40 Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 hmmm moet ook maar eens langs de dealer heb exact het zelfde nou heb ik wel een dikke reet dus waarschijnlijk zal het ook wel daar door komen 1 Quote
Frankyman Geplaatst 8 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 8 September, 2016 Hij had het voorgelegd aan de kia nederland en die zei het ook. en die hadden het nog nooit gezein. jaja , dat zeggen ze allemaal "dat heb ik nog nooit meegemaakt" Ik ben ook wel wat gezet maarja, dat zegt toch niets? Quote
oude Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Zou zeggen neem even contact op met de importeur. Zelf doe ik voor de winter begint alle rubbers even insmeren met of vaseline of met een rubberstick die je cadeau krijgt bij de dealer.Vastvriezen van je rubbers helpt ook niet echt om de levensduur te verlengen. Heb inderdaad ook nog nooit gehoord van slijten van de rubbers na zo een korte tijd. Quote
Freaky Geplaatst 8 September, 2016 Geplaatst 8 September, 2016 Na 2 ton en nooit iets aan gedaan zien die van mij er nog prima uit. Lijkt mij niet normaal Quote
Frankyman Geplaatst 9 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2016 Ik heb een mail naar Kia Nederland gestuurd en wacht hun antwoord af. Laat het weten wat de uitslag is. Quote
driesdiesel Geplaatst 9 September, 2016 Geplaatst 9 September, 2016 Heb een kia ceed sw nwe type eind 2012 bij mij rubber bestuurderszijde onder garantie vervangen 54000 km alleen mijn klacht over start stopsysteem werd ik afgewimpeld dus 7 jaar is de standaard alleen als het niet teveel kost Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk Quote
Jan Teussink Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 mijn nog geen jaar oude Kia sportage 8500 klm heeft ook versleten rubbers aan de bestuurders kant ook gemeld bij de dealer werd me direct gezegd komt door in en uitstappen auto direct wordt wel uit Coulance vervangen maar wel eenmalig wel heel raar ben 67 jaar en heb diverse merken auto gehad maar nog nooit een versleten rubber auto gaat in juni naar de dealer ook voor de eerste beurt en dan wordt er nog wel even gepraat over het rubber vind het niet normaal. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.