Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft iemand ook last van krakende/piepende voorstoelen in een cee`d (2013). Bij ons is de zitting al vervangen , maar het geluid blijft aanhouden.

Geplaatst

Bij ons ook...lijkt op het wrijven langs delen met leren stoelen.

Ik heb ook last van de klapperende bakken achterin de kofferbak

Geplaatst

Van de week maar een nieuwe afspraak maken want ook een van de koplampen moet vervangen worden.

De rugleuning is al eens vervangen ivm defecte lendesteun en de zitting binnenwerk ivm kraken/piepen. Nu maar kijken wat ze daar weer aan gaan doen.

Geplaatst

Van de week maar een nieuwe afspraak maken want ook een van de koplampen moet vervangen worden.

De rugleuning is al eens vervangen ivm defecte lendesteun en de zitting binnenwerk ivm kraken/piepen. Nu maar kijken wat ze daar weer aan gaan doen.

Jij hebt wel een beetje een pech auto als ik dat allemaal zo lees.

Jammer.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

Mijn Cee'd gaat over 3 weken ook naar de dealer voor een krakend en piepend deel in de rugleuning. Je hoort het werkelijk de hele rit door het veren en dergelijke.. Vandaag even aan de beste man laten horen, want afgelopen week bij de beurt konden ze het niet ontdekken. Nu dus wel, en dat heeft hij ook genoteerd..

Wordt vervolgd!

Geplaatst

Mijn Cee'd gaat over 3 weken ook naar de dealer voor een krakend en piepend deel in de rugleuning. Je hoort het werkelijk de hele rit door het veren en dergelijke.. Vandaag even aan de beste man laten horen, want afgelopen week bij de beurt konden ze het niet ontdekken. Nu dus wel, en dat heeft hij ook genoteerd..

Wordt vervolgd!

Succes bij de oplossing, ik hoor graag als ze er een gevonden hebben.

Heb vorige week bij een andere dealer in 3 sw`s gezeten en ze hadden het allemaal. Gaat bij mij om het veren van de zitting langs het plastic vooral. Ze hebben er nu iets tussen gedaan, kijken hoe dit werkt.

Mvgr.

• 3 weken later...
Geplaatst

Jemk187, oplossing was al heel snel gevonden vanmorgen... een spiraal in de rugleuning blijkt gebroken en een nieuwe is besteld. Wordt volgende week gemonteerd.. Die gebroken spiraal schuurde en kraakte dus langs het frame.. 

Wederom onder garantie een klus opgelost, ik heb de Kia net een maand en al 2 keer geprofiteerd van de garantie.. De vorige klus was een knipperende DRL, waarbij ze direct maar beide koplampen a 1250 euro per stuk hebben vervangen... Ja, ik ben tevreden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...