xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 alles komt goed duurt gewoon even dat kan alles kan kapot en je hebt gewoon pech en de pikanto is gewoon een goeie probleemloze auto en je bent nu gefrustreerd omdat de dealer jou in jou ogen niet goed helpt let maar op zo dra hij het weer doet zal je er van genieten
Ricardo12 Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 was gwn fijn geweest in dit specifiek geval omdat het een groot probleem is wat de dealer niet weet wat het is en dat ik de auto zwz 2 weken minimaal of 3 kwijt ben door drukte bij de dealers dat ik een vervoer had kunne krijge of desnoods een 2de handse auto want ik heb nu geen zicht op hoelang het zou kunne duren en dat baart zorgen en simpelweg rij ik gwn rustig met de auto en opeens valt hij 3 x uit en ist gedaan 3000 km pas gereden
ludoke Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Jongen ,hoe vaak ga je nu alles nog herhalen?
xtra40 Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 jij bent gewoon de eerste met dit probleem en ja dan heeft niemand een antwoord die 3 cilindertjes gaan nooit stuk en ja jij bent de eerste dus even kalm en rustig met de dealer praten over je probleem en vragen naar een oplossing en ja misschien zul je zelf ook wat moeten betalen daar ontkom je niet aan maar met kalmte en rust kom je een heel eind
Ricardo12 Geplaatst 22 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 22 September, 2016 Jongen ,hoe vaak ga je nu alles nog herhalen? niet meer herhalen ik laat het hierbij bedankt voor alle adviezen
Picawhite Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 nieuw gekocht vanwege prijs en na 3000km kaput , klink niet koosjer, zeker een auto die met het verkeerde wiel van de boot is gestapt. Is het niet zo dat jij bepaalt waar de auto naar toe gebracht word, t,w de garage waar jij komt en cq in onderhoud bent. Is toch niet moeilijk om een diagnose te stellen als ie op 2 cyl. loopt , bougie,s eruit en compressie meten ,heb je al voor 90% duidelijkheid, andere 10% zal de bobine of injector,s kunnen zijn, eventuele draadbreuk / ecu voor die km.stand uitgesloten
Murcielaygo Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 ben maar nog een student en nu heb ik niks meerHet probleem is dus eigenlijk niet dat je een Kia hebt gekocht, maar een NIEUWE, dus prijzige auto...Als je al je geld in je auto hebt zitten ben je m.i. niet slim bezig. Daar bovenop schrijven we in Nederland nauwelijks met x en y, maar zie ik ze bij jou zo vaak langskomen dat ik er misselijk van begint worden... 1
fonzie Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 me auto staat al 3 dagen bij autozeeuw den haag kerktuineweg hijs 3 maanden oud gekocht in groningen drachten kom zelf uit rotterdam.. de diagnose is niet bekend en de cc kop moet eraf en de gasten daar hebb weinig tijd en kan wel weken duren ? hoe moet ik nu verder zonder auto of vervang vervoer? de auto die ik via de anwb heb gerkegen zeat station moet binne vrijdag terug die mocht ik dus 3 dage max hebbe hoe moet ik nu verder ? de auto reparatie duurt zwz miniimaal 1 of 2 weken wat zijn mijn rechten ? de auto is 3 maande auto staat 3000 km op en ik heb er nix mee gedaan al1 gereden motor storing gehad kiw gebeld en die hebbe hem naar den haag autozeeuw gesleept vandaag gehoord dat het wel ff kan dure en daar sta ik dan vrijdag zonder auto in den haaag aflever bij rentrunner en woon zelf in rotterdam wat moet ik nu doen ? de dealer daar wilt geen vervang vervoer geve terwijl ik er nix aan ka ndoen dat de auto kapot is.. Wat is er in die 3 maanden met de auto gebeurd ? Demo auto die iedereen met een proefrit mishandeld heeft ? Dan liever een nieuwe ! Zoveel zal dat in prijs toch niet schelen?
Smart Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 ik snap niet waar meneer smart zijn reactie baseerd dat ik vervangend vervoer via garage ik heb echt spijt van deze aankoop ben nog maar een student komende 3 jaar Blijkbaar een student met veel geld.... 2
bigwade Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Met het licht uit en de deur op slot.
Nieles Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Smart en bigwade zijn weer bezig hoor 2
Gast Stief Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 Nou een beetje nuance dan...... Ik snap zijn frustatie best. Verder is er niks mis met je laatste geld uitgeven aan een auto. Of het nu je spaargeld is of geleend maakt niks uit, zolang het maar eerlijk verkregen is. Of het verstandig is? Tja zou ik zelf nooit doen. Deze jongen heeft gewoon pech. Het blijft een mechanisch/ electronisch product en alles kan stuk. Nog maals ik begrijp je frustratie. Maar als je op dezelfde manier communiceert met de dealers zoals je hier doet mag je blij zijn over een half jaar aan de beurt te zijn. Zij kunnen er niks aan doen. Over het algemeen doet een garage iets (soms zelf heel veel) meer moeite voor een klant waar ze een goede relatie mee hebben of verwachten een op te bouwen. Houd er rekening mee, dat het de toon is die muziek maakt! Helaas had wat jouw is overkomen bij elk merk kunnen gebeuren. Maak in ieder geval gebruik van het aanbod van de importeur en hou op met janken. Je hebt voor mijn gevoel wel 20x hetzelfde geblerd. Maar zonder echt relevante info. Hoop voor je dat je auto snel wordt gemaakt en schuif op school aub aan bij het vak 'Leren communiceren' dat geldt overigens voor zowel mondeling als schriftelijk.
Picawhite Geplaatst 22 September, 2016 Geplaatst 22 September, 2016 of zal de 12 voor zijn leeftijd zijn mag ie eigenlijk niet rijden in een auto, komt wel overeen met zijn taal gebruik. Misschien een vorm van forumpie pesten . ligt ie nu in een deuk 1
Nieles Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 dat het de toon is die muziek maakt! Of zoals de Fransen zo mooi zeggen: c'est la tong qui fait la musique
ludoke Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Of zoals de Fransen zo mooi zeggen: c'est la tong qui fait la musique Als je in het Frans wil spellen,doehet dan goed. C'est la TON qui fait la musique
Vfrood Geplaatst 23 September, 2016 Geplaatst 23 September, 2016 Als je wilT spellen https://onzetaal.nl/taaladvies/je-wil-je-wilt Ik vind het wel een groot probleem, wat hier neergezet wordt door topicstarter. Gezien zijn/haar laatste reactie zullen we lang moeten wachten op de volgende reactie. Jammer dat we dan de oplossing niet zullen horen
Vfrood Geplaatst 3 Oktober, 2016 Geplaatst 3 Oktober, 2016 niet meer herhalen ik laat het hierbij bedankt voor alle adviezen En... Hoe is het hiermee ? Lijkt me duidelijk
xtra40 Geplaatst 3 Oktober, 2016 Geplaatst 3 Oktober, 2016 Die heeft geen tijd om te antwoorden Is veels te druk met rondjes rijden in de Picanto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
bigwade Geplaatst 3 Oktober, 2016 Geplaatst 3 Oktober, 2016 Lijkt me duidelijk open eind vind ik bij films ook altijd "niet leuk"..
Picawhite Geplaatst 4 Oktober, 2016 Geplaatst 4 Oktober, 2016 Die heeft geen tijd om te antwoorden Is veels te druk met rondjes rijden in de Picanto Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk rondje,s rijden ?????? zullen wel rondje,s lopen zijn ,tenslotte rijdt de Picanto niet
xtra40 Geplaatst 4 Oktober, 2016 Geplaatst 4 Oktober, 2016 zal het topic maar sluiten is al niet meer op het forum geweest sinds 23 september dus zal wel een open einde blijven 3
Pugnator Fortis Geplaatst 5 Oktober, 2016 Geplaatst 5 Oktober, 2016 Je hebt de auto nieuw gekocht ivm de prijs. Nu blijkt dat er iets mankeert wat vervelend is maar je verwacht dat een dealer die verder niets met jou heeft het gelijk verhelpt. Misschien is dit wel een les voor ieder. Prijs is niet altijd de doorslag gevende factor. 1
Aanbevolen Berichten