Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

heb een 3 maanden oude kia die weken nodig heeft voor reperatie zonder vervang vervoer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

alles komt goed 

duurt gewoon even dat kan alles kan kapot 

en je hebt gewoon pech 

en de pikanto is gewoon een goeie probleemloze auto 

en je bent nu gefrustreerd omdat de dealer jou in jou ogen niet goed helpt 

let maar op zo dra hij het weer doet zal je er van genieten 

Geplaatst

was gwn fijn geweest in dit specifiek geval omdat het een groot probleem is wat de dealer niet weet wat het is en dat  ik de auto zwz 2 weken minimaal of 3 kwijt ben door drukte bij de dealers

dat ik een vervoer had kunne krijge of desnoods een 2de handse auto

want ik heb nu geen zicht op hoelang het zou kunne duren en dat baart zorgen     en simpelweg rij ik gwn rustig met de auto en opeens valt hij  3 x uit en ist gedaan  3000 km pas gereden

Geplaatst

jij bent gewoon de eerste met dit probleem en ja dan heeft niemand een antwoord

die 3 cilindertjes gaan nooit stuk en ja jij bent de eerste 

dus even kalm en rustig met de dealer praten over je probleem en vragen naar een oplossing 

en ja misschien zul je zelf ook wat moeten betalen daar ontkom je niet aan 

maar met kalmte en rust kom je een heel eind

Geplaatst

nieuw gekocht vanwege prijs en na 3000km kaput , klink niet koosjer, zeker een auto die met het verkeerde wiel van de boot is gestapt.

Is het niet zo dat  jij bepaalt waar de auto naar toe gebracht word, t,w de garage waar jij komt en cq in onderhoud bent.

Is toch niet moeilijk om een diagnose te stellen als ie op 2 cyl. loopt , bougie,s eruit en compressie meten ,heb je al voor 90% duidelijkheid, andere 10% zal de bobine of injector,s kunnen zijn,

eventuele draadbreuk / ecu voor die km.stand uitgesloten

Geplaatst

ben maar nog een student en nu heb ik niks meer

Het probleem is dus eigenlijk niet dat je een Kia hebt gekocht, maar een NIEUWE, dus prijzige auto...

Als je al je geld in je auto hebt zitten ben je m.i. niet slim bezig.

Daar bovenop schrijven we in Nederland nauwelijks met x en y, maar zie ik ze bij jou zo vaak langskomen dat ik er misselijk van begint worden...

• Like 1
Geplaatst

me auto staat al 3 dagen bij autozeeuw den haag kerktuineweg

hijs 3 maanden oud gekocht

in groningen drachten  

kom zelf uit rotterdam..

de diagnose is niet bekend en de cc kop moet eraf en de gasten daar hebb weinig tijd en kan wel weken duren ?

hoe moet ik nu verder zonder auto of vervang vervoer?

de auto die ik via de anwb heb gerkegen zeat station moet binne vrijdag terug die mocht ik dus 3 dage max hebbe

hoe moet ik nu verder ?

de auto reparatie duurt zwz miniimaal 1 of 2 weken 

wat zijn mijn rechten  ? de auto is 3 maande auto staat 3000 km op en ik heb er nix mee gedaan al1 gereden

motor storing gehad kiw gebeld en die hebbe hem naar den haag autozeeuw gesleept

vandaag gehoord dat het wel ff kan dure en daar sta ik dan vrijdag zonder auto in den haaag aflever bij rentrunner en woon zelf in rotterdam

wat moet ik nu doen ?

de dealer daar wilt geen vervang vervoer geve terwijl ik er nix aan ka ndoen dat de auto kapot is..

Wat is er in die 3 maanden met de auto gebeurd ?  Demo auto die iedereen met een proefrit  mishandeld heeft ?  Dan liever een nieuwe ! Zoveel zal dat in prijs toch niet schelen?

Geplaatst

ik snap niet waar meneer smart zijn reactie baseerd dat ik vervangend vervoer via garage

ik heb echt spijt van deze aankoop ben nog maar een student komende 3 jaar

Blijkbaar een student met veel geld....

cccfb01c2abc1d48bbe9fcb84a154b53.jpg

• Like 2
Geplaatst

Nou een beetje nuance dan......

Ik snap zijn frustatie best.

Verder is er niks mis met je laatste geld uitgeven aan een auto. Of het nu je spaargeld is of geleend maakt niks uit, zolang het maar eerlijk verkregen is.

Of het verstandig is? Tja zou ik zelf nooit doen.

Deze jongen heeft gewoon pech. Het blijft een mechanisch/ electronisch product en alles kan stuk.

Nog maals ik begrijp je frustratie. Maar als je op dezelfde manier communiceert met de dealers zoals je hier doet mag je blij zijn over een half jaar aan de beurt te zijn.

Zij kunnen er niks aan doen. Over het algemeen doet een garage iets (soms zelf heel veel) meer moeite voor een klant waar ze een goede relatie mee hebben of verwachten een op te bouwen.

Houd er rekening mee, dat het de toon is die muziek maakt!

Helaas had wat jouw is overkomen bij elk merk kunnen gebeuren.

Maak in ieder geval gebruik van het aanbod van de importeur en hou op met janken.

Je hebt voor mijn gevoel wel 20x hetzelfde geblerd. Maar zonder echt relevante info.

Hoop voor je dat je auto snel wordt gemaakt en schuif op school aub aan bij het vak 'Leren communiceren' dat geldt overigens voor zowel mondeling als schriftelijk.

Geplaatst

of zal de 12 voor zijn leeftijd zijn mag ie eigenlijk niet rijden in een auto, komt wel overeen met zijn taal gebruik.

Misschien een vorm van forumpie pesten .

ligt ie nu in een deuk

• Like 1
Geplaatst

dat het de toon is die muziek maakt!

Of zoals de Fransen zo mooi zeggen:

c'est la tong qui fait la musique

Geplaatst

Of zoals de Fransen zo mooi zeggen: c'est la tong qui fait la musique

Als je in het Frans wil spellen,doehet dan goed.

C'est la TON qui fait la musique :wink:

• 2 weken later...
Geplaatst

niet meer herhalen ik laat het hierbij   bedankt voor alle adviezen 

En...

Hoe is het hiermee ?

Lijkt me duidelijk

Geplaatst

Die heeft geen tijd om te antwoorden

Is veels te druk met rondjes rijden in de Picanto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Die heeft geen tijd om te antwoorden

Is veels te druk met rondjes rijden in de Picanto

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

rondje,s rijden ??????

zullen wel rondje,s lopen zijn ,tenslotte rijdt de Picanto niet 

Geplaatst

zal het topic maar sluiten is al niet meer op het forum geweest sinds 23 september dus zal wel een open einde blijven 

• Like 3
Geplaatst

Je hebt de auto nieuw gekocht ivm de prijs. Nu blijkt dat er iets mankeert wat vervelend is maar je verwacht dat een dealer die verder niets met jou heeft het gelijk verhelpt. Misschien is dit wel een les voor ieder. Prijs is niet altijd de doorslag gevende factor.

• Like 1
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...