Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi,

Voor mijn Carrens 2003 wil ik een goedkope OBD2 scanner kopen om zelf foutcodes te lezen.

In China zijn die dingen te koop vanaf €6,-- maar daar verwacht ik weinig goeds van.

Iemand ervaring en een aanschaftip voor een goedkope OBD scanner die werkt Bij een Carrens uit 2003?

Geplaatst

Ik heb zo een bleutooth ding van $3 via eBay.com. Deze werkt goed met torque pro op mijn smartphone .
8a5563ee1346e7cb2ac0f245ca1ba025.jpg

Geplaatst

Een vriend van een kennis van mij heeft er een aangeschaft ook vanuit China ( ali ?? ).

Ik weet alleen dat hij een probleempje had met de software.Heb even de kennis gebeld dat schijnt opgelost te zijn.

Het schijnt dat het betrouwbaar kopen is .

Zodra ik meer weet post ik dat.

Denk er wel aan dat je soft ware en kabel stekker wat je nodig hebt bij bestellen of dat allemaal in het pakket zit en

wat de losse prijs is.

Kan de soft ware geüpdatet

worden????

Succes Piet

Geplaatst

Ik heb al jaren een ScanGauge II in mijn auto. Die kan scannen, resetten en ook 4 uitlezingen tegelijk weergeven tijdens het rijden.

Het ding was redelijk prijzig, maar ik wil 'm echt niet meer missen. Met een verlengde kabel en een custom beugel heeft 'ie bij mij een vast plekje boven de binnenspiegel.

Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden.

Morgen eerst gewoon even in de winkels kijken of ze ergens op voorraad zijn.

Anders bestel ik er de OBD2 met BT, binnen 24 uur in huis

http://www.blueface.nl/bluetooth-obd2-can-bus-auto-uitlezen-uitlees-diagnostic-scanner.html?search=OBD

In combinatie met Torque Pro lijkt mij dat interessant.

Totaal voor €25,-- kan ik daar niet echt een bult aan vallen.

Geplaatst

Mooi ding, werkt dit op een Cee'd 2016 en waar plug je het in maw waar zit de aansluitng in een Cee'd?

Geplaatst

Ik heb deze .. Kosten net € 3,- :-)

sepiad1448355801447.jpg

http://www.ebay.com/itm/172256553781?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

En Torque Pro voor Android is ook wel ergens te verkrijgen als APK bestandje van 5,7 MB  ;)

Die goedkope dingen werken niet op alle modellen maar werkt het, dan werkt het, niets mis mee.

Of je er nu een koopt van €3,-- of van €10,-- zal weinig uitmaken.

Nadeel bij die Chinesen is dat je er een paar weken op moet wachten.

Ik ben in staat om een brood in China te bestellen, zovaak bestel ik daar dingen maar hier heb ik geen zin in om op te wachten.

Naar het APKtje ga ik even zoeken :-)

Geplaatst

Ik gebruik het nu een paar dagen en werkt goed in mijn Carens

Leuk hebbedingetje en handig om fault codes uit te lezen en te resetten.

post-17292-0-60347000-1477216956_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Je kan de schermpjes naar believen invullen. In Torque kan je het scherm zelf indelen.

d3f464233a74cbee1f4a9b3eaed87aec.jpg

fc6fb02b6c112e574de32350473a0265.jpg

bd0e1a7a6a83fd35319ccb79c269545b.jpg

901036c195e821f7239262d142981499.jpg

198533b23ae88de04278e0f04a95471f.jpg

Geplaatst

Bedankt voor jullie antwoorden.

Morgen eerst gewoon even in de winkels kijken of ze ergens op voorraad zijn.

Anders bestel ik er de OBD2 met BT, binnen 24 uur in huis

http://www.blueface.nl/bluetooth-obd2-can-bus-auto-uitlezen-uitlees-diagnostic-scanner.html?search=OBD

In combinatie met Torque Pro lijkt mij dat interessant.

Totaal voor €25,-- kan ik daar niet echt een bult aan vallen.

In mijn Cee'd zit de aansluiting achter het zekering deksel blijkbaar,dat ding lijkt me nogal lang. Kan het deksel dicht als het ingeplugd is ?

Geplaatst

In mijn Cee'd zit de aansluiting achter het zekering deksel blijkbaar,dat ding lijkt me nogal lang. Kan het deksel dicht als het ingeplugd is ?

Ik heb geen idee hoeveel ruimte er achter het klepje van je Cee'd zit, maar deze is nog iets kleiner.

HTB1OztQJXXXXXaFaXXXq6xXFXXX2.jpg

http://www.ebay.com/itm/Auto-Car-ELM327-OBD2-V2-1-Bluetooth-Diagnostic-Interface-Scanner-OBD-II-New-/291840095285?hash=item43f3067435:m:mzYKnmOrd8s5AboM1PR_iHA&item=291840095285&var=&vxp=mtr

Geplaatst

Mochten er nog Forumleden geïnteresseerd zijn in Torque Pro voor android, wil ik wel helpen "zoeken" :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...