der Rudi Geplaatst 18 Januari, 2017 Geplaatst 18 Januari, 2017 Hoewel ik niet zou weten wanneer ik dit zou prefereren boven de adaptieve modus las ik laatst in het Duitse forum dat er een mogelijkheid is de adaptieve (smart) cruise control modus (SCC) uit te schakelen en als gewone cruise control (CC) te gebruiken. Aktiveer de cruise control. Het woord cruise control licht groen op. Druk vervolgens op de afstandsselectieknop en houdt deze een paar seconden ingedrukt. Je kunt nu kiezen of je CC of SCC wilt gebruiken. Het wordt ook beschreven in de gebruiksaanwijzing. Maar ja, wie leest nu echt alle paar honderd bladzijden regel voor regel? Ruud Quote
Specialmade Geplaatst 18 Januari, 2017 Geplaatst 18 Januari, 2017 5 uur geleden zei der Rudi: Hoewel ik niet zou weten wanneer ik dit zou prefereren boven de adaptieve modus las ik laatst in het Duitse forum dat er een mogelijkheid is de adaptieve (smart) cruise control modus (SCC) uit te schakelen en als gewone cruise control (CC) te gebruiken. Aktiveer de cruise control. Het woord cruise control licht groen op. Druk vervolgens op de afstandsselectieknop en houdt deze een paar seconden ingedrukt. Je kunt nu kiezen of je CC of SCC wilt gebruiken. Het wordt ook beschreven in de gebruiksaanwijzing. Maar ja, wie leest nu echt alle paar honderd bladzijden regel voor regel? Ruud ik. r.t.f.m. 2 Quote
BdB Geplaatst 18 Januari, 2017 Geplaatst 18 Januari, 2017 Goeie tip Ruud Ga het dit weekend onderweg naar Spanje uit proberen Bert Quote
der Rudi Geplaatst 18 Januari, 2017 Topic Starter Geplaatst 18 Januari, 2017 Specialmade, Ha ha. Ja, inderdaad. Ik heb hem ook gelezen. Zeker als je hem net hebt aangeschaft dan ga je eens goed lezen hoe alles werkt. Maar dan hebben in elk geval degenen er wat aan die het niet doen of hier en daar wat overgeslagen hebben . En tot die laatste categorie hoor ik blijkbaar. Ruud 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.