Raymond GT-Line Posted March 26, 2017 Posted March 26, 2017 Ik wil bij de SW de standaard oranje lampjes van de richtingaanwijzers vervangen voor zilverkleurige maar krijg de units niet los. Met alleen de twee schroeven losdraaien en de units er dan uit trekken kom ik er niet, ze zitten echt muurvast in het klemrubber. Iemand tips? Iets er tussen zetten om te wrikken is ook geen optie want alles beschadigd dan. Bij m'n GT gingen ze er heel makkelijk uit. Ik hoor het graag? Quote
Raymond GT-Line Posted March 30, 2017 Author Posted March 30, 2017 Alleen maar lezers hier zeker? Quote
xtra40 Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 waarschijnlijk ben jij de eerste met een defecte lamp Quote
OutOfFocus Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 De lamp bestaat uit 2 delen. Eerst het bovenste, smalle deel loshalen en daarna de onderste unit. Zie voor een plaatje: https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Kia&ssd=%24HToUW1d0AgMGSmkrITRjXlJbWWJdXQxE%24&vid=715&cid=6&uid=16113&q=Sent with Tapatalk Quote
PatrickPR Posted March 31, 2017 Posted March 31, 2017 9 uur geleden zei OutOfFocus: De lamp bestaat uit 2 delen. Eerst het bovenste, smalle deel loshalen en daarna de onderste unit. Zie voor een plaatje: https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Kia&ssd=%24HToUW1d0AgMGSmkrITRjXlJbWWJdXQxE%24&vid=715&cid=6&uid=16113&q= Sent with Tapatalk Gezien de plaatjes is dit voor de oude Cee'd SW. Raymond GT heeft het nieuwste type Cee'd (Cee'd SW GT-line). Voor dat model is er op die site wel wat te vinden, maar niet hoe de achterlichten gedemonteerd moeten worden. Quote
Raymond GT-Line Posted April 2, 2017 Author Posted April 2, 2017 Feit is dat ik de units er niet uit krijg wanneer de schroeven los zijn, ze klemmen nog in een rubber en de units zijn heel slecht vast te pakken. Quote
ff4266 Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Kun je niet op de boutjes duwen waar je de moertjes vanaf hebt gedraaid? Zo deed ik het bij voorgaande auto's altijd, want inderdaad zitten ze lelijk geklemd! Quote
Recommended Posts