Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil bij de SW de standaard oranje lampjes van de richtingaanwijzers vervangen voor zilverkleurige maar krijg de units niet los.

Met alleen de twee schroeven losdraaien en de units er dan uit trekken kom ik er niet, ze zitten echt muurvast in het klemrubber.

Iemand tips? Iets er tussen zetten om te wrikken is ook geen optie want alles beschadigd dan. Bij m'n GT gingen ze er heel makkelijk uit.

Ik hoor het graag?

Geplaatst

De lamp bestaat uit 2 delen. Eerst het bovenste, smalle deel loshalen en daarna de onderste unit. Zie voor een plaatje: https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Kia&ssd=%24HToUW1d0AgMGSmkrITRjXlJbWWJdXQxE%24&vid=715&cid=6&uid=16113&q=

Sent with Tapatalk

Geplaatst
9 uur geleden zei OutOfFocus:

De lamp bestaat uit 2 delen. Eerst het bovenste, smalle deel loshalen en daarna de onderste unit. Zie voor een plaatje: https://partsouq.com/en/catalog/genuine/unit?c=Kia&ssd=%24HToUW1d0AgMGSmkrITRjXlJbWWJdXQxE%24&vid=715&cid=6&uid=16113&q=

Sent with Tapatalk

Gezien de plaatjes is dit voor de oude Cee'd SW. Raymond GT heeft het nieuwste type Cee'd (Cee'd SW GT-line). Voor dat model is er op die site wel wat te vinden, maar niet hoe de achterlichten gedemonteerd moeten worden.

Geplaatst

Kun je niet op de boutjes duwen waar je de moertjes vanaf hebt gedraaid? Zo deed ik het bij voorgaande auto's altijd, want inderdaad zitten ze lelijk geklemd!

• 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...