Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

• 2 jaar later...
Geplaatst

Wat zegt de snelheid over het feit of het goede caravan trekker is?

De Niro is overigens echt een prima trekker, vooral door het grote eigen gewicht is de verhouding tussen auto en caravan erg gunstig waardoor de combinatie stabiel is. Daarnaast mag de Niro 90kg kogeldruk hebben wat ook zorgt voor een stabieler weggedrag.

• 5 weken later...
Geplaatst

Net terug van een weekje vakantie met de caravan naar Cochem aan de moezel, de Niro deed het op zijn slofjes. 1:11,6 met caravan. Ook hellingen van 12% waren geen probleem, wel bij sommige heuvels hoog in de toeren maar dat is een kwestie van wennen, motor temperatuur bleef konstant op ong.88 graden. Zonder caravan in de heuvels 1:25 gereden. Wil er wel bij vermelden dat ik niet harder dan 95 km per uur heb gereden met caravan op de teller, het is mij alles meegevallen. Onze caravan weegt totaal ongeveer 1250 kilo. Ik vind de Niro een fijne auto, ook met caravan er achter.

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...