Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Vandaag mijn Niro besteld. Deze kan over 3 weken leverbaar zijn. Zijn er nog tips of punten waar ik moet opletten bij het leveren van de auto.

Posted

Proficiat en welkom.

in ieder geval vooraf al even vragen of de laatste software / firmware voorzien is. Hoort uiteraard standaard te zijn, maar voor de zekerheid kan het nooit kwaad.

voor de rest zover ik weet op de huidige Niro,s geen "standaard" aandachtspunten. Loop wel even, ondanks je spanning, even op je gemak rond de auto en kijk goed naar eventuele lakschade/ fouten en ook naar de velgen. Zal niets mankeren waarschijnlijk, maar je weet maar nooit en voorkomt discussies. Heb ooit eens een nieuwe auto gehad die kort na aflevering deels overgespoten bleek te zijn. Met kleurverschil... garage wist van niets zei men, maar het is wel alsnog netjes hersteld op hun kosten...

probeer ook zo snel mogelijk alle opties uit die er in zitten, bijv stuur en stielverwarming etc. Nu niet nodig, maar wel prettig nu al te weten of het werkt of niet voor je het wel nodig hebt.

We hebben naast de bos bloemen overigens bij aflevering een zeer uitgebreide uitleg gekregen bij aflevering, weet niet of daar veel verschil in zot per dealer. Wel prettig.

Alvast heel veel plezierige en veilige kilometers gewenst in ieder geval...!

• Like 1