Robert de Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 Klopt het dat je bij handsfree bellen maar 1 (irritante en luide) beltoon via de spekers krijgt? Of kun dit ergens veranderen? Quote
Nir00tje Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 Grappig, hier ben ik ook tegenaan gelopen. Ik heb deze vraag mijn dealer voorgelegd en vraagt het voor mij na. Quote
Specialmade Posted September 1, 2017 Posted September 1, 2017 1 uur geleden zei Robert de: Klopt het dat je bij handsfree bellen maar 1 (irritante en luide) beltoon via de spekers krijgt? Of kun dit ergens veranderen? De beltoon is inderdaad niet te wijzigen, het geluidsniveau wel. Quote
rick_m Posted September 9, 2017 Posted September 9, 2017 Ik heb wel eens dat mijn telefoon wat traag reageert, en dat mensen aan de telefoon dan nog een stukje van de beltoon mee krijgen "zozo, had je de radio hard staan" Quote
MeWah Posted October 25, 2017 Posted October 25, 2017 Ik heb helemaal geen beltoon als ik gebeld wordt, enkel de popup in het scherm. Hoe is de beltoon in te stellen (ook al is het er maar eentje) Quote
Asqr9 Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 Op 25-10-2017 om 22:56 zei MeWah: Ik heb helemaal geen beltoon als ik gebeld wordt, enkel de popup in het scherm. Hoe is de beltoon in te stellen (ook al is het er maar eentje) Door tijdens de beltoon het volume te verhogen. Quote
MeWah Posted October 27, 2017 Posted October 27, 2017 3 uur geleden zei Asqr9: Door tijdens de beltoon het volume te verhogen. Aha, hoe simpel kan het leven zijn. Thanks Quote
Johan64 Posted September 16, 2018 Posted September 16, 2018 Die niet te wijzigen beltoon is bij mij wel ergernis #1 bij de Niro. Wat een onding... Quote
Nir00tje Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Mee eens. Ik vind dit minachting van de klant. Om deze reden zou ik nooit weer zakelijk een Kia aanschaffen zolang deze tekortkoming aanwezig is. Quote
gjcvro Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 Ik kan een hele lijst met ergernissen maken, maar deze zou in prio toch echt onderaan staan. Quote
HenkM Posted September 17, 2018 Posted September 17, 2018 (edited) Ik probeer me altijd aan te passen aan het voertuig waar ik me mee vervoer. Met auto's heb ik niet veel (iets op 2 wielen heeft gewoon mijn voorkeur) en de auto's die me echt bekoren kan/wil ik niet betalen. Een "stock" auto is immers een confectie artikel. Maatwerk in alle details is in mijn optiek alleen mogelijk met een enorme zak geld. Een ringtone is wel het laatste waar ik me druk om maak, bellen in de auto is (al dan niet hands-free) imho niet een van de slimste dingen om te doen. De Niro bevalt me uitstekend als vervoermiddel, prima prijs kwaliteitsverhouding waar op details best kan worden verbeterd. Een fabrikant die geen ruimte overlaat voor verbetering verkoopt hierna niets meer . Een van de dingetjes die ik wel heb kunnen verhelpen heb ik zelf uitgevoerd: LED verlichting (halogeen of de trage Xenon is echt "out of date" ), kleine moeite, kost geen drol en een bak duidelijker zicht (lijkt me belangrijker als een ringtone). Edited September 17, 2018 by HenkM Quote
Johan64 Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 Ik begrijp op zich wel dat mensen denken "waar maak je je druk om" maar iedere keer als ik word gebeld heb ik een half infarct en knal ik bijna de berm in, zo schrik ik van die ringtone. Het is echt een onding. Het is echt niet teveel gevraagd van een auto om gewoon de ringtone van de gsm ook via bluetooth af te spelen. Mijn vorige auto van 6 jaar geleden deed dat al standaard. Quote
Preston Posted September 18, 2018 Posted September 18, 2018 6 uren geleden, Johan64 zei: Ik begrijp op zich wel dat mensen denken "waar maak je je druk om" maar iedere keer als ik word gebeld heb ik een half infarct en knal ik bijna de berm in, zo schrik ik van die ringtone. Het is echt een onding. Het is echt niet teveel gevraagd van een auto om gewoon de ringtone van de gsm ook via bluetooth af te spelen. Mijn vorige auto van 6 jaar geleden deed dat al standaard. Je zou ook het geluid van de ringtone wat zachter kunnen zetten door tijdens het overgaan van de ringtonen deze harder of zachter te zetten met linker hendeltje op je stuur 1 Quote
Recommended Posts