Ga naar inhoud

Zwart spuiten van zilverkleurige 'snor' op achterbumper


el ix

Aanbevolen Berichten

De Niro heeft de kenmerkende zilverkleurige strips op de voor- en achterbumper. Aan de voorzijde (rond de DRL's en de mistlampen) misstaan ze niet, maar op de achterbumper vind ik de grote zilverkleurige 'snor' persoonlijk geen porum; het oog wil ook wat...

Bij het bestellen heb ik  gevraagd om ze matzwart te spuiten; zie bijgaande foto's voor het resultaat.
Je krijgt het natuurlijk niet hetzelfde als het al bestaande zwart van de auto, maar ik ben er niet ontevreden over :winkiss:

Niro 3.jpg

Niro 4.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites


Vind het niet lelijk maar ook niet mooi. Kwestie van smaak, maar ik laat het zilver.

Geeft hem natuurlijk wel een persoonlijk tintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi el ix !
Prachtig !
Ik ben kennelijk niet de enige die me er aan stoorde.
Ik had het al eens in photoshop zwart gemaakt en had me voorgenomen dat als het er van komt dat ik zo'n prachtbak kan scoren, die snor bij mij ook gespoten zou moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb zelf een witte Niro, daar vallen de zilverkleurige strips niet zo op. Het zijn overigens losse plastic strip op de bumper geklikt die er af te halen zijn en dan gemakkelijk gespoten kunnen worden.

De CrossClimates staan er ook mooi bij!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 19-2-2018 om 18:58 zei Nir00tje:

Waarom geen pianolak?  past ook nog eens goed bij het interieur :wink:

Tja, ik wilde de lijn van de matzwarte wielkuipbescherming zo goed als mogelijk voortzetten. Bovendien is glanzende lak geen pré daar: de onderkant van de achterbumper wordt gauw vies.

Op 20-2-2018 om 09:47 zei dropje:

Staat zeker netjes !

Hoewel ik dan wel had overwogen om de zilverkleurige afwerk-dinges onder de nummerplaat ook gelijk zwart te laten spuiten.

 

Met zilverkleurige skidplates (of look-a-likes in dit geval) heb ik geen moeite: die passen wel bij het cross-over karakter van de Niro :dup:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...