youriboy Geplaatst 23 Augustus, 2018 Geplaatst 23 Augustus, 2018 Goede middag, Mijn naam is Youri, ben reeds nieuw hier. Rij een Kia Rio 1.2 CVVT uit 2011. Hij rijdt heerlijk, graag zou ik alleen de auto iets meer kracht willen geven. Snap dat het nooit hetzelfde zal zijn als met een turbo. Wat zijn de beste / goedkoopste opties om er wat meer kracht uit te halen? Mvg, Youri Quote
xtra40 Geplaatst 18 September, 2018 Geplaatst 18 September, 2018 Piggy bag of chippen Chippen levert het meeste op ze zeggen zo een 15pk maar kost 300 eurohttps://www.unlimitedtuning.nl/chiptuning-kia-rio.htmlVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Rox Geplaatst 19 September, 2018 Geplaatst 19 September, 2018 Merk je dat uberhaupt, 15 pk? Koppel zal mss nog het meeste merkbaar zijn. @xtra40 rijd jij nou de 100 of 120 pk versie? Quote
de Hunter Geplaatst 19 September, 2018 Geplaatst 19 September, 2018 Wat ze vooral doen met deze 'tuning' is de respons van de gaspedaal verbeteren. Echt heel veel winst zul je bij turbo loze motoren niet behalen. Quote
xtra40 Geplaatst 19 September, 2018 Geplaatst 19 September, 2018 Merk je dat uberhaupt, 15 pk? Koppel zal mss nog het meeste merkbaar zijn. [mention=5758]xtra40[/mention] rijd jij nou de 100 of 120 pk versie?Ik rijd helaas met de 100pk uitvoering omdat de 120pk versie niet meer geleverd word Verstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
xtra40 Geplaatst 19 September, 2018 Geplaatst 19 September, 2018 Merk je dat uberhaupt, 15 pk? Koppel zal mss nog het meeste merkbaar zijn. [mention=5758]xtra40[/mention] rijd jij nou de 100 of 120 pk versie?Je merkt dat je wat minder moet terug schakelen met inhalen maar daar houd het dan ook opVerstuurd vanaf mijn SM-A530F met Tapatalk Quote
Intersec Geplaatst 3 Oktober, 2018 Geplaatst 3 Oktober, 2018 beste Youri, mijn Rio is met een Piggybag uitgevoerd. Ik vind dat het voor een 1.25 CVVT motor zeker verschil uitmaakt. Ik heb hem getuned bij https://vtune.nl/tags/vtune-qpiggybackq-digitale-powerbox/ eerst offerte opvragen, mij kostte het 250,- euro Quote
xtra40 Geplaatst 3 Oktober, 2018 Geplaatst 3 Oktober, 2018 14 minuten geleden, Intersec zei: beste Youri, mijn Rio is met een Piggybag uitgevoerd. Ik vind dat het voor een 1.25 CVVT motor zeker verschil uitmaakt. Ik heb hem getuned bij https://vtune.nl/tags/vtune-qpiggybackq-digitale-powerbox/ eerst offerte opvragen, mij kostte het 250,- euro poef en weg is je garantie Quote
Specialmade Geplaatst 4 Oktober, 2018 Geplaatst 4 Oktober, 2018 11 uren geleden, xtra40 zei: poef en weg is je garantie Nee hoor, hij heeft nog steeds garantie op de deuren, voor en achterklep en niet te vergeten het benzineklepje. Quote
Intersec Geplaatst 15 Oktober, 2018 Geplaatst 15 Oktober, 2018 Op 3-10-2018 om 20:46, xtra40 zei: poef en weg is je garantie Kia geeft geen 7 jaar garantie als zij niet uit ervaring weten dat deze auto/motoren 7 jaar zonder problemen kunnen functioneren. Ik vertrouw erop dat Kia dat ook waar maakt. geen probleem dan toch Quote
xtra40 Geplaatst 15 Oktober, 2018 Geplaatst 15 Oktober, 2018 2 minuten geleden, Intersec zei: Kia geeft geen 7 jaar garantie als zij niet uit ervaring weten dat deze auto/motoren 7 jaar zonder problemen kunnen functioneren. Ik vertrouw erop dat Kia dat ook waar maakt. geen probleem dan toch je probleem komt pas als er iets met je motor aan de hand is en jij de rekening krijgt omdat ze kunnen zien dat hij gechipt is kia is niet gek en leest ook mee is hier al meerdere keren gemeld als je je auto laat chippen zwijg je der over als het graf verder zou ik me ook niet zo druk er om maken motortjes zijn prima en lopen echt niet zo maar in elkaar inderdaad Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.