Jump to content
Jheroen

Probleem met bijlagen opgelost

Recommended Posts

Het probleem met bijlagen die niet geopend konden worden is opgelost, plaatjes toevoegen via url is ook weer bruikbaar.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By Wutroe
      Is het mogelijk om de ramen en het schuif/kanteldak met de sleutel te openen? Ik heb al dingen geprobeerd als de ontgrendel-knop lang indrukken, maar er gebeurt niets. Van de ramen zou ik het wel gek vinden als het niet kan, dat is toch al vrij lang gemeengoed op auto's. Voor het schuif/kanteldak zou het een leuke extra zijn.
    • By SailorAppie
      Goede avond allen,
      Ik heb een Kia Sorento 3.3 V6 met 100000 km op de teller bouwjaar 2007 gekocht mooie wagen rijd goed maar ik heb er wel wat mee waar ik eens een paar goede tips bij kan gebruiken.
      het motor management lampje ging branden en ik heb hem bij de garage(geen Dealer) laten uitlezen en daar gaf hij lambda sonde rechts voor signaal te traag door gegeven.
      Dit heeft hij 3 keer gedaan en toen heb ik de Lambda sonde laten vervangen maar toch kwam na die actie weer dat lampje terug,   Toen is mij aangeraden om de auto bij de dealer te laten uitlezen omdat "mijn garage" 85% kan uitlezen en de Dealer 100% zo werd mij verteld.
      Dit heb ik dus gedaan en toen kwam naar voren dat de rechter katalysator stuk zou zijn dit is een duur onderdeel 1300 euro en ik heb gevraagd wat nu precies links en rechts van de motor was, vanaf welke kant moet je dat bekijken "rechts" is pasagier kant van de auto. 
      Ik ben toen eens gaan kijken met behulp van de haines en chilton manual om de katalysator zelf te vervangen(ik ben 26 jaar machinist in de zeevaart geweest) dus ben ik de boel eerst eens goed gaan bekijken om te zien of dit te doen is,katalysator en uitlaatspruitstuk is 1 geheel.
      ik kwam er achter dat "mijn garagehouder" links en rechts door elkaar had gehaald en de lambdasensor linksvoor had vernieuwd, ik heb hem dit even onder de neus gewreven en hij heeft kosteloos rechtsvoor ook vervangen.
      Dit ging een paar dagen goed en toen brande dat management lampje weer hierop heb ik besloten om de katalysator( een originele) te bestellen en die heb ik er gisteren in gezet.
      na het inbouwen achteraf moet ik zeggen het is goed te doen ik ben er 7 uurtjes mee bezig geweest op het gemakje ging het management lampje uit(ik had tijdens de reparatie de klemmen van de accu losgenomen) en heb ik een lange proefrit gemaakt en alles was goed management lampje was uit.
      Vandaag weer een ritje en gaat dat vervloekte management lampje weer branden en zakt me de moed een beetje in de schoenen.
      De storing is "nog" niet uitgelezen.
      Mijn vraag(en) zijn ;
      moet hij nog weer gereset worden? 
      kan dit een kabelbreuk zijn?
      is er wat anders aan de hand waar door dit terugkomt als storing? 
      Wie kan mij hier een goed advies in geven?
      Ik heb dit topic ook onder Sorento 2 geplaatst ben nog niet zo bekend met alle modellen.
    • By ff4266
      Te koop aangeboden, deze zeer nette velgenset met winterbanden. Nauwelijks gebruikt en de auto(Rio) is er al een tijdje niet meer. 
      15 inch
      4 X 100
      ET 43
      naafdiameter 54,1
      6 mm profiel
      Vraagprijs: 140 euro, op te halen in Wassenaar ZH.

• By Willytrompet
      Hoe kan ik mijn KIA NIRO automatisch verbinding laten maken met de hotspot op mijn iPhone? Ik verbind steeds met een usb kabel. Soms wordt de verbinding gelegd na enkele seconden, meestal duurt het zeer lang en moet ik op mijn iPhone de hotspot uitschakelen en dan weer inschakelen.
      Het zou handig zijn moest deze verbinding automatisch gelegd worden.
    • By Denholt
      Zijn er meer mensen die last hebben van het probleem dat mijn touchscreen van mijn Ceed SW uit 2020 zelf verspringt? Linksboven waar de knop “menu” zit wordt geactiveerd zonder dat ik het aanraak. Scherm is schoon

• Create New...