Marcello75 Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 Iemand al meegemaakt dat de laadkabel vast blijft zitten als je de auto aan de stekker aanzet, dus power on? Volgende gebeurd: Laadkabel zit vast en auto is netjes aan het laden. Dan wil je even je collega's laten zien hoe de auto eruit ziet dus je zet hem even aan (power on). Hij zegt dan dat hij niet start maar dashboard etc gaat wel aan. Vervolgens kan ik het niet meer uitzetten (melding laadkabel los koppelen). Moet dan dus eerst de kabel loshalen, alleen deze zit vast in de auto. Komt wel los uit de laadpaal. Moet uiteindelijk de sleutel in de auto houden, kabel weer op laadpaal aanlsluiten, pas er langs, gaat weer laden, daarna weer pas er langs om los te koppelen. Dan komt ook de stekker uit de auto pas los. Wat doe ik hier fout? moet toch mogelijk zijn de auto aan en uit te kunnen zetten als hij aan de paal hangt?? Quote
Prlwytzkofsky Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 Rem intrappen en dan uitzetten? (of juist niet, ben ik vergeten) Quote
Geronimo81 Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 links van je stuur zit ook een knopje waarmee je regelt hoe de stekker vergrendeld wordt aan je auto. Dit kan op 'auto' staan of op 'lock' (?!) als ik het goed heb. Bij de ene stand blokkeert de auto de stekker tijdens het opladen etc etc. Exacte info weet ik even niet uit m'n hoofd, maar staat in het boekje. Het knopje is volgens mij een stekker met AUTO erbij, maar ik praat nu uit m'n hoofd. Wellicht kun je het hiermee regelen? Quote
King Niro Geplaatst 27 Februari, 2019 Geplaatst 27 Februari, 2019 2 uur geleden, Geronimo81 zei: links van je stuur zit ook een knopje waarmee je regelt hoe de stekker vergrendeld wordt aan je auto. Dit kan op 'auto' staan of op 'lock' (?!) als ik het goed heb. Bij de ene stand blokkeert de auto de stekker tijdens het opladen etc etc. Exacte info weet ik even niet uit m'n hoofd, maar staat in het boekje. Het knopje is volgens mij een stekker met AUTO erbij, maar ik praat nu uit m'n hoofd. Wellicht kun je het hiermee regelen? klopt, in 1e stand ontkoppelt de stekker als het laden voltooid is, in 2e stand ontkoppelt de stekker als je de auto ontgrendeld (en stopt het laden). Hij zal in stand 1 gestaan hebben........ Quote
Marcello75 Geplaatst 28 Februari, 2019 Topic Starter Geplaatst 28 Februari, 2019 17 uur geleden, King Niro zei: klopt, in 1e stand ontkoppelt de stekker als het laden voltooid is, in 2e stand ontkoppelt de stekker als je de auto ontgrendeld (en stopt het laden). Hij zal in stand 1 gestaan hebben........ Check! Thx voor de reactie...stond idd in verkeerde stand Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.