Marcello75 Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Ik heb al even lopen zoeken op het forum maar weet iemand of het mogelijk is om video's af te spelen in de Niro? Via SD, Streaming, Carplay etc? Quote
Geronimo81 Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Youtube doet het niet via Apple carplay. Dus ik denk niet dat het mogelijk is. Geluid wel, beeld niet. Volgens mij. Quote
Moo Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Neem hier een kijkje: Kun je Youtube afspelen, Netflix, Plex, etc. Quote
korsowito Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Xmoo dan moet je er ook bij zeggen dat het op eigen risico is. Er zijn al een aantal Ioniq rijders met een gebrickt systeem omdat ze daar zijn gaan spelen.. Quote
Moo Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 5 hours ago, korsowito said: Xmoo dan moet je er ook bij zeggen dat het op eigen risico is. Er zijn al een aantal Ioniq rijders met een gebrickt systeem omdat ze daar zijn gaan spelen.. Daar was ik niet van op de hoogte. Het is zo'n makkelijke proces. Tevens heb ik bij mijn handleiding aangegeven welke apps & versies ze foutloos kunnen installeren en gebruiken. Heb jij een link waar het staat dat ze het gebrickt hebben? Wellicht kan ik ze helpen. Quote
korsowito Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Cool! Ik zal het weer moeten zoeken was het duitse forum.. ik zal em hier posten als ik em heb Quote
korsowito Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Deze —> https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?t=37280 Quote
Moo Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 1 hour ago, korsowito said: Deze —> https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?t=37280 Thx. Wat die boys aan het doen zijn is een hele nieuwe Android erop aan het zetten. Tuurlijk brick je het dan. Als je het alleen bij gebruik/installeren van apps houdt, zou het foutloos moeten gaan. 1 Quote
korsowito Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Dat is wel weer waar maar ik zou het nog niet durven.. weet je de combinatie ook om de boel in een soort reset mode te zetten?... ik weet niet hoe dat met een android phone werkt en al helemaal niet met een auto radio.. ze zullen vast wel een toetscombinatie ingedrukt moeten houden zodat dat ding opnieuw installeert.. Quote
jwv Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 5 uur geleden, Xmoo zei: Thx. Wat die boys aan het doen zijn is een hele nieuwe Android erop aan het zetten. Tuurlijk brick je het dan. Als je het alleen bij gebruik/installeren van apps houdt, zou het foutloos moeten gaan. Nee, hier iemand die enkel wat apps had geprobeerd te installeren: https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=120&t=38453&start=50#p944095 Nu start zn systeem niet lekker meer op, radio vast op 1 zender en niks kunnen bedienen verder. Manier om te resetten is nog niet bekend. ADB (Debugging) is niet beschikbaar via USB/WiFi. Bij andere Android units is een oplossing om een condensator op de printplaat kort te sluiten tijdens het starten, ga daar maar aan staan.. De dealer kan niks, zelfs vervangend systeem kan blijkbaar (nog) niet besteld worden. En als het al kan gaat het een hele dure grap worden.. Auw. Dus hoewel het supersimpel is om wat te klooien, je loopt echt een groot risico.. Quote
Hippe lip Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 Natuurlijk kun je wel wat apps installeren, zolang je een beetje weet wat je doet. Houd het zinnig en prop niet het hele beschikbare geheugen vol. Een browser installeren is wellicht niet zo zinvol, apps om streaming video te kunnen kijken al helemaal niet. Dat is spielerei waarmee je onnodig risico’s neemt. Torque pro en ABRP installeren lijkt me een stuk zinvoller. Quote
jwv Geplaatst 1 Maart, 2019 Geplaatst 1 Maart, 2019 1 minuut geleden, Hippe lip zei: Natuurlijk kun je wel wat apps installeren, zolang je een beetje weet wat je doet. Houd het zinnig en prop niet het hele beschikbare geheugen vol. Een browser installeren is wellicht niet zo zinvol, apps om streaming video te kunnen kijken al helemaal niet. Dat is spielerei waarmee je onnodig risico’s neemt. Torque pro en ABRP installeren lijkt me een stuk zinvoller. Maar hoe weet je wat je doet? Als je kan resetten / recoveren (zoals met elke telefoon) dan is er weinig risico, maar je kan blijkbaar door toedoen van eigen apps in de problemen komen. Niet duidelijk door welke app het mis ging. Ben zelf van kinds af aan al een techneut die niet bang is om dingen te proberen, maar dit is me toch echt te risicovol. Ook onduidelijk wat er gebeurt als de dealer de update wil gaan installeren, die kan geen rekening houden met dit soort gefröbel. 1 Quote
Moo Geplaatst 4 Maart, 2019 Geplaatst 4 Maart, 2019 On 3/1/2019 at 11:13 PM, jwv said: Nee, hier iemand die enkel wat apps had geprobeerd te installeren: https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=120&t=38453&start=50#p944095 Nu start zn systeem niet lekker meer op, radio vast op 1 zender en niks kunnen bedienen verder. Manier om te resetten is nog niet bekend. ADB (Debugging) is niet beschikbaar via USB/WiFi. Bij andere Android units is een oplossing om een condensator op de printplaat kort te sluiten tijdens het starten, ga daar maar aan staan.. De dealer kan niks, zelfs vervangend systeem kan blijkbaar (nog) niet besteld worden. En als het al kan gaat het een hele dure grap worden.. Auw. Dus hoewel het supersimpel is om wat te klooien, je loopt echt een groot risico.. Hij blijft bij het scherm van Hyundai. Dit is het laadscherm van het Hyundai schil/launcher en niet die van Android. Ik denk toch dat hij een andere launcher heeft proberen te installeren. Op verschillende fora wordt duidelijk vermeld om geen andere launcher te installeren. Het kan altijd risico’s met zich mee brengen. Maar als je netjes de apps installeerd die andere geinstalleerd hebben en getest hebben, zou het alsnog foutloos moeten gaan. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.