Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dak koffer/ fiets drager

Ga naar de oplossing Opgelost door edwin van kessel,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
On 8/19/2020 at 3:06 PM, I. Hendriks said:

Fabbri drager bevalt prima. Heb hem gekocht bij Dragershop.nl in Vaassen.

heb inmiddels ook de drager besteld en deze komt volgende week binnen. Ben benieuwd. Heb jij nog iets van bescherming onder de klemmen om lakbeschadiging te voorkomen?

Geplaatst

Toen ik de Fabbri drager nog gebruikte, had ik de plaatsen van de haken boven spoiler en steunen op de bumper voorzien van transparante tape. Om mijn sportfietsen te beschermen tegen steenslag heb ik altijd een stuk 3M helicopter tape in huis liggen. Oersterk spul, maar er is waarschijnlijk ook wel iets goedkopere tape voor te vinden. Maar je de krassen toch beter voor zijn, je gaat ze anders zeker een kreeg krijgen.

Geplaatst
On 4/1/2021 at 2:27 PM, Terp1234 said:

Toen ik de Fabbri drager nog gebruikte, had ik de plaatsen van de haken boven spoiler en steunen op de bumper voorzien van transparante tape. Om mijn sportfietsen te beschermen tegen steenslag heb ik altijd een stuk 3M helicopter tape in huis liggen. Oersterk spul, maar er is waarschijnlijk ook wel iets goedkopere tape voor te vinden. Maar je de krassen toch beter voor zijn, je gaat ze anders zeker een kreeg krijgen.

Dank voor je reactie. Heb de drager inmiddels binnen. Er zitten ook adaptors bij die gebruikt kunnen worden voor een auto met spoiler. Heb jij deze ook gebruikt of gewoon de haken aan de buitenkant gebruikt, want zo te zien op jouw foto's raakt de band de spoiler niet.

Geplaatst
14 uur geleden, edwin van kessel zei:

Dank voor je reactie. Heb de drager inmiddels binnen. Er zitten ook adaptors bij die gebruikt kunnen worden voor een auto met spoiler. Heb jij deze ook gebruikt of gewoon de haken aan de buitenkant gebruikt, want zo te zien op jouw foto's raakt de band de spoiler niet.

Ik heb altijd gewoon de haken gebruikt. Op de plekken van de haken en op de bumper had ik die plakkers zitten. Het is toch wel van relatief hard materiaal en met name bij bevestigen kan het wat schuiven en krassen.

Geplaatst
1 hour ago, Terp1234 said:

Ik heb altijd gewoon de haken gebruikt. Op de plekken van de haken en op de bumper had ik die plakkers zitten. Het is toch wel van relatief hard materiaal en met name bij bevestigen kan het wat schuiven en krassen.

okay duidelijk. Ja materiaal van die haken is idd wat hard. zal ook wat van die plakkers erop doen tegen beschadiging. of misschien een stukje dun rubber.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...