Ga naar inhoud

Small Wraps


King Niro
Ga naar de oplossing Opgelost door E-lmar,

Aanbevolen Berichten

[mention=22272]Theweerd[/mention] Je gaat de logo’s er helemaal afhalen, of vervangen door andere logo’s?
Als je ze eraf haalt en nix terugzet, houd je dan niet lelijke kuiltjes over?

Ik bedoel eigenlijk met logo’s het eco logo rechts en niro links.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites


Achter die plaatjes zit niets, geen gaatjes en geen andere markeringen; je houd gewoon strak plaatwerk over bij verwijderen  

Je kunt dit zien op foto’s hier op het forum van verschillende leden die dit al gedaan hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 maanden later...

Zijn er ook mensen die de blauwe randjes in het noorden van het land weg hebben laten wrappen? Ik denk erover, maar heb nu prijzen tot 450,- gekregen. Dat is een beetje veel van het goede.

Als er nog mensen zijn die een goede plek hebben, houd ik me aanbevolen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minutes ago, DZ14 said:

Zijn er ook mensen die de blauwe randjes in het noorden van het land weg hebben laten wrappen? Ik denk erover, maar heb nu prijzen tot 450,- gekregen. Dat is een beetje veel van het goede.

Als er nog mensen zijn die een goede plek hebben, houd ik me aanbevolen.

Lees even mij post in het begin van deze discussie, het is erg makkelijk om het zelf te doen en kost je maar 45 euro voor de 3M Wrap!

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 minuten geleden, Louis Oosterveer zei:

Lees even mij post in het begin van deze discussie, het is erg makkelijk om het zelf te doen en kost je maar 45 euro voor de 3M Wrap!

hmm.. ook voor iemand die niet heel handig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Had nog een busje plasti dip mat zwart staan. Rondom de blauwe delen alles goed afgeplakt en daarna de blauwe randjes en de grill gespoten.

Ik ben 10 jaar geleden begonnen  met mijn velgen hiermee te spuiten en het is altijd goed blijven zitten, dus ik verwacht dat het hier ook goed op zal blijven zitten. Ben niet overdreven handig en het verwerkt erg makkelijk, dus zal waarschijnlijk voor de meeste mensen goed te doen zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
On 2/28/2020 at 12:17 PM, Wienen said:

IMG_2673_kopie_2MP.jpg

Deze ben ik ooit hier op het forum tegengekomen en heb ik destijds opgeslagen omdat ik dezelfde uitvoering heb besteld inclusief die velgen. Hier is de grill voorzien van een zwarte wrap. Iets wat ik er persoonlijk wel heel vet uit vind zien. Waarom de groene accenten niet meegenomen zijn is mij een raadsel :rolleyes:

De post is van en tijdje terug, maar heb je de wrap uiteindelijk zelf ook laten uitvoeren? Ik overweeg een witte te bestellen maar dan moet die grill gewrapped worden. Dit plaatje is het enige voorbeeld wat ik heb kunnen vinden. Ziet er perfect uit maar meer voorbeelden zijn welkom.

aangepast door eisbaer
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 29-6-2021 om 21:53, Rokil zei:

Had nog een busje plasti dip mat zwart staan. Rondom de blauwe delen alles goed afgeplakt en daarna de blauwe randjes en de grill gespoten.

Ik ben 10 jaar geleden begonnen  met mijn velgen hiermee te spuiten en het is altijd goed blijven zitten, dus ik verwacht dat het hier ook goed op zal blijven zitten. Ben niet overdreven handig en het verwerkt erg makkelijk, dus zal waarschijnlijk voor de meeste mensen goed te doen zijn.

Hoe doe je dat met de velgen? Gewoon terwijl ze op de auto zitten? En moet je dan "achter" de velgen ook iets afplakken ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden, eisbaer zei:

De post is van en tijdje terug, maar heb je de wrap uiteindelijk zelf ook laten uitvoeren? Ik overweeg een witte te bestellen maar dan moet die grill gewrapped worden. Dit plaatje is het enige voorbeeld wat ik heb kunnen vinden. Ziet er perfect uit maar meer voorbeelden zijn welkom.

Ik heb het met mijn rooie laten doen. Gaat prima. Maakt toch niet uit op welke kleur?

Voor foto’s daarvan zie hier en een aantal posts daarna:

 

aangepast door Hippe lip
Link naar reactie
Delen op andere sites


4 hours ago, Hippe lip said:

Ik heb het met mijn rooie laten doen. Gaat prima. Maak toch niet uit op welke kleur?

Voor foto’s daarvan zie hier en een aantal posts daarna:

 

Thx. Als voorbeeldfoto geeft dezelfde kleur als waarop hij komt wel het beste idee.

Bij de dealer gaven ze aan dat ze de grill ook gewrapped als accessoire kunnen leveren. Komt op 417,50. Het is dan wel officieel geleverd, maar evengoed aardig aan de prijs. Volgens de leaseportal komt dat op 192 euro over 4 jaar. Dat valt wel mee eigenlijk.

aangepast door eisbaer
Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uur geleden, DZ14 zei:

Hoe doe je dat met de velgen? Gewoon terwijl ze op de auto zitten? En moet je dan "achter" de velgen ook iets afplakken ofzo?

De eerste keer heb ik 'dopjes' van karton gemaakt voor over de wielmoeren en ventiel. Via de spaken heb ik een lege vuilniszak over de remschijven getrokken. Een beetje pielen, maar zonder problemen mijn velgen kunnen spuiten.

Voor de blauwe accenten en gril heb ik ruim afgeplakt, dus niet precies op hetgeen gespoten moet worden. Als de plasti dip droog is trek je het teveel gespoten er zo vanaf en scheurt het vanzelf op de naad, zodat het juiste resultaat overblijft. De dealer rekende ergens rond de €450,- , dus ik dacht het eerst zelf te proberen en als dat niet zou lukken kan ik altijd nog naar de dealer. Nu heb ik dus matzwarte accenten en gril voor €12,50 en een beetje hobbyen.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Rokil zei:

20210602_190915.jpg

Ziet er netjes uit! 

update: even een vraag nog erbij. Bij de laadklep, plak je daar nog iets af? of ga je gewoon over die rand heen?

aangepast door DZ14
Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de laadklep heb ik niets afgeplakt. De spuitnevel gaat vanzelf over de rand heen. Wat teveel is trek je er eenvoudig weer af, omdat het 'breekt' op de naad. Vandaar ook dat ik het stekkertje op de laadklep in de originele kleur heb. Nadat de plasti dip gedroogd was heb ik daar een klein gaatje gepeuterd en het er daar netjes van af getrokken. Het brak netjes op de juiste lijn af.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...