eddomania Geplaatst 14 April, 2019 Geplaatst 14 April, 2019 (aangepast) Na 3 maanden wachten eindelijk onze nieuwe bolides Kia Ceed Gt LineTrack red and white update velgen 19 en 18 inch comming soon update Alpine subwoofer en uitlaat duplex systeem heerlijk brommetje. 14 April, 2019 aangepast door eddomania Quote
Vibravis Geplaatst 14 April, 2019 Geplaatst 14 April, 2019 Nice! Ik ben heel benieuwd naar de subwoofer. Ik moet er zelf nog induiken want ik wil ook een sub toevoegen aan mijn proceed. Hou ons op de hoogte Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eddomania Geplaatst 14 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2019 (aangepast) subwoofer hebben we al in huis we hebben na veel speuren en luisteren mooi geluid(hebben er meerdere gehad) en grote ect voor deze gekozen.. ook omdat je heb met een afstand bediening geluid kan regelen en de sub is niet te groot mooi in een hoekje in de koffer bak en we hebben hem besteld in Duitsland dat scheelt 70 euro met de prijzen hier maal 2 is dat een hoop geld. 14 April, 2019 aangepast door eddomania Quote
eddomania Geplaatst 14 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2019 Electronische Sub-Woofer Crossover. Met deze crossover haalt u de laagst mogelijke bas uit uw subwoofer. Door het plaatsen van dit apparaat tussen de lijnuitgang van uw autoradio en de lijningang van uw booster, worden uitsluitend de lage tonen naar de subwoofer gestuurd. Met instelbare kantelfrequentie, regelbaar uitgangsniveau en ingebouwde storings-onderdrukking. Quote
Vibravis Geplaatst 14 April, 2019 Geplaatst 14 April, 2019 Hoe is deze te aan te sluiten? Ik ben helaas gebonden aan de nodige regels vanuit de leasemaatschappij dus ik mag niet teveel fratsen uithalen helaas. Ik zie dat er voor de rio en picanto wel al een plug & play woofer beschikbaar is. Wellicht komt zoiets ook voor de (pro)ceed beschikbaarVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
eddomania Geplaatst 14 April, 2019 Topic Starter Geplaatst 14 April, 2019 dat is niet zo uit te leggen want een gedeelte van je daschbord moet eruit om achter de radio te komen. Quote
floyd Geplaatst 15 April, 2019 Geplaatst 15 April, 2019 Dikke auto's !! Top !! Ga alle aanpassingen zeker met veel interesse volgen..... (in afwachting van de aflevering van een Ceed SW GT Plusline...…. ) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.