fvlokven Geplaatst 17 April, 2019 Geplaatst 17 April, 2019 Goedendag, Ik heb afgelopen donderdag mijn nieuw Kia Proceed opgehaald. Nu vroeg ik mij af of Kia ook leaving home verlichting (dat je lampen al aangaan als je de auto van slot haalt met de afatandsbediening) heeft, of alleen coming home verlichting? Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 April, 2019 Geplaatst 17 April, 2019 Heeft je auto automatische verlichting?Daaraan is het vaak gekoppeld.Bij mijn Picanto TA werkt dit enkel met het licht op "Auto"; van slot, licht aan, binnenlichtje aan.Auto op slot met licht aan laat het nabranden, druk ik nogmaals op vergrendelen dan gaan het licht meteen uit. Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 17 April, 2019 Geplaatst 17 April, 2019 De schakelaar van de verlichting moet inderdaad in de stand automatisch staan. Quote
Wero Geplaatst 14 Mei, 2019 Geplaatst 14 Mei, 2019 Lampen op auto stand , en in het instellingen menu aanvinken , vandaag zelf gedaan bij mijn nieuwe Proceed Quote
Vibravis Geplaatst 14 Mei, 2019 Geplaatst 14 Mei, 2019 Lampen op auto stand , en in het instellingen menu aanvinken , vandaag zelf gedaan bij mijn nieuwe Proceed Nou dan zien we graag de foto’s en een eerste review Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wero Geplaatst 14 Mei, 2019 Geplaatst 14 Mei, 2019 Dat zal ik zeker doen , heb net 100 km gereden dus een review zal nog even op zich laten wachten , foto’s zal ik zometeen plaatsen Quote
Vibravis Geplaatst 14 Mei, 2019 Geplaatst 14 Mei, 2019 Mooi hoor! Wat is je eerste indruk? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wero Geplaatst 15 Mei, 2019 Geplaatst 15 Mei, 2019 Heerlijke auto , moet nog rustig rijden , alles moet nog een beetje inlopen maar je voelt dat de motor genoeg kracht heeft.Hiervoor een Sportage 1.6 GDI en een Sorento 2.4 gereden maar dit rijdt heerlijk , tot nu toe. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.