Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedendag,

Ik heb afgelopen donderdag mijn nieuw Kia Proceed opgehaald.  Nu vroeg ik mij af of Kia ook leaving home verlichting (dat je lampen al aangaan als je de auto van slot haalt met de afatandsbediening) heeft, of alleen coming home verlichting?

Geplaatst

Heeft je auto automatische verlichting?
Daaraan is het vaak gekoppeld.

Bij mijn Picanto TA werkt dit enkel met het licht op "Auto"; van slot, licht aan, binnenlichtje aan.
Auto op slot met licht aan laat het nabranden, druk ik nogmaals op vergrendelen dan gaan het licht meteen uit.

• 4 weken later...
Geplaatst

Lampen op auto stand , en in het instellingen menu aanvinken , vandaag zelf gedaan bij mijn nieuwe Proceed 

Geplaatst
Lampen op auto stand , en in het instellingen menu aanvinken , vandaag zelf gedaan bij mijn nieuwe Proceed 

Nou dan zien we graag de foto’s en een eerste review

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Dat zal ik zeker doen , heb net 100 km gereden dus een review zal nog even op zich laten wachten , foto’s zal ik zometeen plaatsen

Geplaatst

Heerlijke auto , moet nog rustig rijden , alles moet nog een beetje inlopen maar je voelt dat de motor genoeg kracht heeft.Hiervoor een Sportage 1.6 GDI en een Sorento 2.4 gereden maar dit rijdt heerlijk , tot nu toe.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...