Vibravis Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Ieder zijn mening. Ik vind het wel geslaagd. Komt mede ook omdat ik me kapot erger aan het feit dat je rechts de uitlaat ziet hangen op een afstandje. Hadden ze dat ding niet wat beter kunnen wegstoppen? Vandaar dat die halfords behandeling perfect is Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Wutroe Geplaatst 9 Augustus, 2019 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Op 8-8-2019 om 00:15, Renzo4000 zei: Jup, niet doen... Echt zo'n typische "halfords" behandeling gehad. Less is more, keep it original. Dit topic is juist bedoeld om te laten zien wat je naast het 'original' kunt doen... Quote
Renzo4000 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Dus je mag er niet over discussiëren of een mening laten gelden? Hmm beetje vreemd voor een "forum" dan of niet? Ik vind het erg interessant welke modificaties er zijn en worden uitgevoerd en de een is geslaagder dan de ander zullen we maar zeggen. Quote
Renzo4000 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Geplaatst 9 Augustus, 2019 (aangepast) oeps dubbel 9 Augustus, 2019 aangepast door Renzo4000 Quote
Proceed Frankie Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Mijn eerste en waarschijnlijk enige extra... ziet er best aardig uit voor €4.25.. Quote
LC88 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, maar wat is nou de meerwaarde van die band? Heb daar echt geen idee van Quote
RickBBBB Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Ik krijg bij die gordelhoezen altijd een beetje een tjooning gevoel. Ik zie persoonlijk de meerwaarde ook niet zo. Quote
Vibravis Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Ik krijg bij die gordelhoezen altijd een beetje een tjooning gevoel. Het is tjoening met oe rick Verder niet echt mijn ding maar ach, sommige mensen lopen ook op Crocs. Ieder zijn ding Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Maximiliaan71 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Tjoening of tjooning, heel grappig hoor! Niks mis trouwens met die Kia-gordelhoezen. Quote
Renzo4000 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Mensen installeren dit meestal als ze last hebben van de gordel die in de nek/sleutelbeen schuurt. Dus als het een functionele noodzaak heeft snap ik het maar als het om het visuele aspect gaat vind ik het gewoon niet mooi. Ik had dan vooral gekeken naar een effen variant. Maar goed mijn mening over "Halfords tuning" was wel duidelijk. Quote
Proceed Frankie Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 4 uur geleden, LC88 zei: Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, maar wat is nou de meerwaarde van die band? Heb daar echt geen idee van Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is. voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind 1 Quote
LC88 Geplaatst 13 Augustus, 2019 Geplaatst 13 Augustus, 2019 2 uur geleden, Proceed Frankie zei: Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is. voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind Thanks! Dan is het wel handig inderdaad. Heb daar zelf nog geen last van, maar wie weet als er ooit een mini-me komt dat het dan een uitkomst biedt. 1 Quote
Wutroe Geplaatst 14 Augustus, 2019 Geplaatst 14 Augustus, 2019 (aangepast) Ik neem aan dat ze voor die prijs van echt carbon zijn ? 14 Augustus, 2019 aangepast door Poekoek 1 Quote
Nick de dycker Geplaatst 22 Augustus, 2019 Geplaatst 22 Augustus, 2019 Iemand link voor de led nummerplaat verlichting en led interieur want ik zie de bomen niet door het bos. Grtjes Quote
Roak Geplaatst 22 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2019 Ik heb deze voor de kentekenverlichting en zijn perfect ! https://www.123led.nl/Philips-T10-W5W-X-tremeVision-LED-4000-K-12-V-1-W-2-stuks-i848-t870.html Quote
its GriffX Geplaatst 2 Oktober, 2019 Geplaatst 2 Oktober, 2019 Vanmorgen de proceed opgehaald vanmiddag zijn de raamlijsten gewrapt. Volgende week de grill en zijskirts. 2 Quote
fvlokven Geplaatst 7 Oktober, 2019 Geplaatst 7 Oktober, 2019 Op 2-10-2019 om 18:59, its GriffX zei: Vanmorgen de proceed opgehaald vanmiddag zijn de raamlijsten gewrapt. Volgende week de grill en zijskirts. Dat ziet er toch wel heel gaaf en strak uit zo in het zwart... Quote
pdakkerman Geplaatst 7 Oktober, 2019 Geplaatst 7 Oktober, 2019 Ben erg benieuwd wat dit wrappen doet met de voorkant. Ik zie regelmatig Ford focussen rijden een front met alles zwart Quote
its GriffX Geplaatst 7 Oktober, 2019 Geplaatst 7 Oktober, 2019 8 minuten geleden, pdakkerman zei: Ben erg benieuwd wat dit wrappen doet met de voorkant. Ik zie regelmatig Ford focussen rijden een front met alles zwart Zaterdag de 19de wordt de grill, dorpels en de ramen (opnieuw) gewrapt. Ik zal foto's plaatsen al het klaar is. Quote
Wutroe Geplaatst 8 Oktober, 2019 Geplaatst 8 Oktober, 2019 Wat doe je met de fake uitlaatstukken? Eigenlijk zou je de velgen nu ook helemaal zwart moeten spuiten Quote
its GriffX Geplaatst 9 Oktober, 2019 Geplaatst 9 Oktober, 2019 18 uur geleden, Wutroe zei: Wat doe je met de fake uitlaatstukken? Eigenlijk zou je de velgen nu ook helemaal zwart moeten spuiten Uitlaat en velgen laat ik zoals ze zijn, omdat die licht metaal zijn matcht het. Quote
Wutroe Geplaatst 4 November, 2019 Geplaatst 4 November, 2019 Een kofferbak beschermmat in een Proceed gespot: 2 Quote
Proceed Frankie Geplaatst 4 November, 2019 Geplaatst 4 November, 2019 Met 2 honden heb ik die mat al vanaf dag 1 Quote
PieBee Geplaatst 5 November, 2019 Geplaatst 5 November, 2019 @Proceed Frankie kun je door de mat de bakken onderin bij de Proceed nog wel gebruiken? Quote
Wutroe Geplaatst 5 November, 2019 Geplaatst 5 November, 2019 Dat kan Frankie je vast vertellen, ik heb de foto gewoon van het internet geplukt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.