Ga naar inhoud

Proceed modificaties / upgrades


Roak

Aanbevolen Berichten

Ieder zijn mening. Ik vind het wel geslaagd. Komt mede ook omdat ik me kapot erger aan het feit dat je rechts de uitlaat ziet hangen op een afstandje. Hadden ze dat ding niet wat beter kunnen wegstoppen? Vandaar dat die halfords behandeling perfect is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus je mag er niet over discussiëren of een mening laten gelden? Hmm beetje vreemd voor een "forum" dan of niet? Ik vind het erg interessant welke modificaties er zijn en worden uitgevoerd en de een is geslaagder dan de ander zullen we maar zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mensen installeren dit meestal als ze last hebben van de gordel die in de nek/sleutelbeen schuurt. Dus als het een functionele noodzaak heeft snap ik het maar als het om het visuele aspect gaat vind ik het gewoon niet mooi. Ik had dan vooral gekeken naar een effen variant. Maar goed mijn mening over "Halfords tuning" was wel duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 uur geleden, LC88 zei:

Ziet er niet verkeerd uit inderdaad, maar wat is nou de meerwaarde van die band? Heb daar echt geen idee van

Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is.

voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc

geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind  :cool:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden, Proceed Frankie zei:

Meerwaarde is vooral voor kleine personen bij wie de gordel in de hals vervelend is.

voor de rest is het precies hetzelfde als 90% van alle toeters en bellen zoals spoilers, stickers, voltmeters etc

geen enkele meerwaarde wat beter rijden / betere prestaties betreft, alleen leuk omdat de eigenaar het kennelijk leuk vind  :cool:

Thanks! Dan is het wel handig inderdaad. Heb daar zelf nog geen last van, maar wie weet als er ooit een mini-me komt dat het dan een uitkomst biedt.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
8 minuten geleden, pdakkerman zei:

Ben erg benieuwd wat dit wrappen doet met de voorkant.

Ik zie regelmatig Ford focussen rijden een front met alles zwart

Zaterdag de 19de wordt de grill, dorpels en de ramen (opnieuw) gewrapt. Ik zal foto's plaatsen al het klaar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...