Proceed Frankie Geplaatst 7 Augustus, 2019 Geplaatst 7 Augustus, 2019 (aangepast) Vandaag de (afneembare) trekhaak laten monteren op de Proceed. Is inmiddels dus leverbaar. (En heeft de garage als compensatie voor het hiervoor terug moeten komen de kabel van mijn dashcam netjes weggewerkt ) Zit er keurig onder, geen geboor en geslijp in de diffuser. Bovenkant kogel zit 6 cm hoger dan bij de Niro. Fijn voor de drempels Oow ja... geen gepiep vanwege de parkeersensoren bij het achteruit rijden... voor wie weten hoe het er uit ziet bij deze ook wat foto’s. 7 Augustus, 2019 aangepast door Proceed Frankie Quote
Renzo4000 Geplaatst 7 Augustus, 2019 Geplaatst 7 Augustus, 2019 Ziet er netjes uit! Fijn dat het pdc piepjes systeem uitblijft. 1 Quote
Wutroe Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Mooi zo! Ik heb hem ook besteld, dat ziet er gewoon goed uit. 1 Quote
Mirved Geplaatst 8 Augustus, 2019 Geplaatst 8 Augustus, 2019 Welke dashcam heb je geplaatst en heb je hier foto's van? Quote
Proceed Frankie Geplaatst 8 Augustus, 2019 Topic Starter Geplaatst 8 Augustus, 2019 (aangepast) 10 uur geleden, Mirved zei: Welke dashcam heb je geplaatst en heb je hier foto's van? Uuuhh... deze topic gaat over de trekhaak, niet over de dashcam nou vooruit, ook een beetje dan heb de 70mai pro dashcam. Veel cam met goede kwaliteit beeld en de nodige mogelijkheden (ook via WiFi naar foon) voor relatief leuke prijs. tis maar voor het geval dat of een keer wat terugkijken als je eens onverwacht op een heel leuke route uitkomt. vanuit mijn zit positie onzichtbaar achter de spiegel 8 Augustus, 2019 aangepast door Proceed Frankie 1 Quote
Starry Geplaatst 9 Augustus, 2019 Geplaatst 9 Augustus, 2019 Sorry dat ik ook ff inbreek op die dashcam...Mooi ding, maar waar haalt ie de stroom vandaan? Quote
Proceed Frankie Geplaatst 1 September, 2019 Topic Starter Geplaatst 1 September, 2019 Even foutje herstellen. bij achteruit rijden met gemonteerde haak blijft de piep van de sensoren wel gaan helaas... wil je geen gepiep moet de haak er dus F bij geen gebruik Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.