Sjaak_Trekhaak Geplaatst 8 Juni, 2023 Geplaatst 8 Juni, 2023 6 minutes ago, The_Duke said: Super mooi! De zwarte delen contrasteren mooi met het wit. Wel vaak wassen haha. De Proceed is inderdaad een best ruime auto ondanks de lage schuin aflopende daklijn. Zelfs met panoramadak is er meer dan genoeg hoofdruimte. Veel rijplezier! Thanks man! Ja, het enige voordeel is dat je goed ziet wel stukje je al gehad hebt met wassen Quote
Elco Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Vandaag de KIA Proceed GT-Line DCT-7 besteld. Levertijd doorgekregen staat momenteel op 28 maart 2024! Dus dat is 9,5 maanden. Hebben jullie de ervaring dat dit klopt of zou dit ook gaande weg eerder kunnen worden? Ik hoor het graag. Grt Elco Quote
Sjaak_Trekhaak Geplaatst 14 Juni, 2023 Geplaatst 14 Juni, 2023 Hi, nee, dit werd later. 50 weken uiteindelijk. Quote
CrutzZz Geplaatst 3 November, 2023 Geplaatst 3 November, 2023 Na 2,5jaar bezit te zijn van een blauwe kia proceed. En 1,5jaar lang een probleem wat niet door de dealer kon opgelost worden.(laksheid). Morgen een nieuwe bestellen in het groen. Quote
CrutzZz Geplaatst 4 November, 2023 Geplaatst 4 November, 2023 23 uur geleden, zei CrutzZz: Na 2,5jaar bezit te zijn van een blauwe kia proceed. En 1,5jaar lang een probleem wat niet door de dealer kon opgelost worden.(laksheid). Morgen een nieuwe bestellen in het groen. Helaas slecht nieuws. Er worden geen nieuwe orders aangenomen. Sportage, ceed,proceed, en nog andere gaan blijkbaar uit productie. vanaf 20 november meer nieuws bij Kia Quote
gsxs Geplaatst 7 November, 2023 Geplaatst 7 November, 2023 Wacht momenteel ook al vanaf wk 3 op gt plusline zonder panoramadak in dark penta metal Quote
Thijs_ProCeed_GT Geplaatst 7 November, 2023 Geplaatst 7 November, 2023 Op 4-11-2023 om 16:40, zei CrutzZz: Helaas slecht nieuws. Er worden geen nieuwe orders aangenomen. Sportage, ceed,proceed, en nog andere gaan blijkbaar uit productie. vanaf 20 november meer nieuws bij Kia Dat is bijzonder... een oud collega heeft vandaag zijn order geplaatst, en twee weken terug een ander. Quote
Sander15884 Geplaatst 9 November, 2023 Geplaatst 9 November, 2023 Vandaag bericht gehad dat de levertijd met 2 maanden is vervroegd. Van eind maart naar eind januari. Quote
Elco Geplaatst 22 November, 2023 Geplaatst 22 November, 2023 Op 9-11-2023 om 23:08, zei Sander15884: Vandaag bericht gehad dat de levertijd met 2 maanden is vervroegd. Van eind maart naar eind januari. Ik heb de auto besteld begin juni, nog geen bericht ontvangen, zou ook eind maart zijn. Toch maar eens achteraan gaan. Quote
gsxs Geplaatst 24 November, 2023 Geplaatst 24 November, 2023 Ben benieuwd heb m eind januari besteld en nog geen bericht dus... Quote
Derk-Jan Geplaatst 15 December, 2023 Geplaatst 15 December, 2023 Wij kwamen uiteindelijk terecht bij Dahab Auto’s in Goes omdat wij geen 10 maanden wilde wachten op een nieuwe Kia Proceed GT. Dit autobedrijf heeft meer dan 50 nieuwe Kia’s staan in de meest luxe varianten en de auto’s zijn daar veel scherper geprijsd dan de dealer. Echt een aanrader! Quote
pdakkerman Geplaatst 17 December, 2023 Geplaatst 17 December, 2023 Ik zal dit topic (en die van de SW) weer eens wat actiever gaan volgen. Heb mij proceed al bijna 3 jaar. Gezien de berichten over lange levertijden zal ik wel op tijd een beslissing moeten maken. De lease is voor 4 jaar. Ik neig wel meer naar de SW want hoe mooi de proceed ook is. Voor vakanties en dat er af en toe een rolstoel mee moet is de schuine daklijn niet praktisch. Quote
Sander15884 Geplaatst 24 Januari, 2024 Geplaatst 24 Januari, 2024 28 Juni besteld vandaag geleverd, de auto zelf was 3 weken geleden al binnen enkel de velgen niet. 2 Quote
pdakkerman Geplaatst 10 Februari, 2024 Geplaatst 10 Februari, 2024 Als je nog een nieuwe proceed gaat bestellen hoop ik dat je nog de oude specs krijgt. Zo te lezen gaat de 1.5 tgdi naar 140pkKia-Netherlands-ProCeed-prijslijst (2).pdf Quote
gsxs Geplaatst 15 Maart, 2024 Geplaatst 15 Maart, 2024 Is er al meer nieuws over levertijden.wacht inmiddels al meer dan 52 weken dus.... Quote
Wouter Hoogland Geplaatst 9 Mei, 2024 Geplaatst 9 Mei, 2024 Begin januari dit jaar een Proceed 1.5tgdi DCT7 GT Plusline in Experience Green MY25 met panoramadak besteld, welke eind oktober geleverd zou worden… Vanmiddag puur bij toeval maar eens even bij de dealer binnenlopen om te vragen of er nog veranderingen waren….nu blijkt de auto al op transport naar Nederland zijn! Dat biedt hoop natuurlijk! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.