mcl Geplaatst 25 Oktober, 2019 Geplaatst 25 Oktober, 2019 Hallo, Ik krijg binnenkort mijn nieuwe KIA Picanto. Wat is het verschil tussen snelheidsbegrenzer en cruise control? Groet, Martin Quote
Murcielaygo Geplaatst 25 Oktober, 2019 Geplaatst 25 Oktober, 2019 Snelheidsbegrenzer zorgt ervoor dat je niet harder kunt gaan dan ingesteld, maar je moet nog wel zelf gas geven.Cruisecontrol houdt de ingestelde snelheid vast, je voet kan van het pedaal en je kunt zelfs je snelheid bijregelen met de knoppen van de CC.Ik heb op mijn Picanto een aftermarket CC met speedlimiter, maar die laatste gebruik je eigenlijk bijna nooit... Quote
mcl Geplaatst 25 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 25 Oktober, 2019 Bedankt voor het snelle antwoord. Nu maar wachten totdat de auto komt. Quote
mcl Geplaatst 26 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 Oktober, 2019 Bedankt.Nog een vraagje. Ik zag op een filmpje dat als je de navigatie aan hebt en dan ook nog muziek afspeel, het venster voor een groot gedeelte het muziek weergeeft en de navigatie een klein stukje van het scherm. Kan je ook het volledige navigatiescherm zien en dan tegelijk muziek afspelen? Quote
Richard Limburg Geplaatst 26 Oktober, 2019 Geplaatst 26 Oktober, 2019 1 uur terug, mcl zei: Bedankt.Nog een vraagje. Ik zag op een filmpje dat als je de navigatie aan hebt en dan ook nog muziek afspeel, het venster voor een groot gedeelte het muziek weergeeft en de navigatie een klein stukje van het scherm. Kan je ook het volledige navigatiescherm zien en dan tegelijk muziek afspelen? ja dat kan.. gewoon even op het gedeelte van het kleine navi scherm klikken.. veel plezier met de Piccanto Quote
mcl Geplaatst 26 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 26 Oktober, 2019 Bedankt. Ik zal nog wel meer vragen stellen, maar de auto komt pas in januari. Groet, Martin Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.