Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Ik krijg binnenkort mijn nieuwe KIA Picanto. Wat is het verschil tussen snelheidsbegrenzer en cruise control?

Groet,

Martin

Geplaatst

Snelheidsbegrenzer zorgt ervoor dat je niet harder kunt gaan dan ingesteld, maar je moet nog wel zelf gas geven.
Cruisecontrol houdt de ingestelde snelheid vast, je voet kan van het pedaal en je kunt zelfs je snelheid bijregelen met de knoppen van de CC.

Ik heb op mijn Picanto een aftermarket CC met speedlimiter, maar die laatste gebruik je eigenlijk bijna nooit...

Geplaatst

Bedankt voor het snelle antwoord. Nu maar wachten totdat de auto komt.

Geplaatst

Bedankt.Nog een vraagje. Ik zag op een filmpje dat als je de navigatie aan hebt en dan ook nog muziek afspeel, het venster voor een groot gedeelte het muziek weergeeft en de navigatie een klein stukje van het scherm. Kan je ook het volledige navigatiescherm zien en dan tegelijk muziek afspelen?

Geplaatst
1 uur terug, mcl zei:

Bedankt.Nog een vraagje. Ik zag op een filmpje dat als je de navigatie aan hebt en dan ook nog muziek afspeel, het venster voor een groot gedeelte het muziek weergeeft en de navigatie een klein stukje van het scherm. Kan je ook het volledige navigatiescherm zien en dan tegelijk muziek afspelen?

ja dat kan.. gewoon even op het gedeelte van het kleine navi scherm klikken..

veel plezier met de Piccanto

Geplaatst

Bedankt.

Ik  zal nog wel meer vragen stellen, maar de auto komt pas in januari.

Groet,

Martin

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...