Gryg Geplaatst 29 Oktober, 2019 Geplaatst 29 Oktober, 2019 Beste mensen wie kan mij helpen , mijn achterruitverwarming van mijn Picanto ( uit 2015 , 1 l motor , 51kw ) doet het niet meer ?? Als ik de koop aanzet hoor ik relais (klik) maar het lampje op de knop wordt niet oranje en achterruit wordt niet warm . Heeft iemand een elektrische schema van deze module ??? Bedankt Gryg Quote
motorfanatic Geplaatst 29 Oktober, 2019 Geplaatst 29 Oktober, 2019 Ga even naar de dealer, je hebt nog garantie! Quote
Murcielaygo Geplaatst 29 Oktober, 2019 Geplaatst 29 Oktober, 2019 Zekering al nagekeken?Het relais krijgt signaal van een ander circuit dan de bedrijfsspanning van de verwarming zelf.Maar als het de zekering niet is; garantie! Quote
Gryg Geplaatst 29 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2019 Ik heb wel gekeken maar er staat nergens welke zekering is voor achterruit verwarming .Ik heb 2 zekeringkastjes een onder de stuur en andere onder motorkap? Alvast bedankt . Quote
Gryg Geplaatst 29 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2019 Gevonden , de zekering is onder motorkap Bedankt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.