rmvdberg Geplaatst 30 Oktober, 2019 Geplaatst 30 Oktober, 2019 Het viel me afgelopen weekend op dat de auto niet automatisch naar wintertijd is gegaan. Dit stond wel zo ingesteld (gps). Nu heb ik de tijd handmatig goed gezet. Nu valt me ook op dat bij een ingesteld tijdsvak voor laden (daluren) de auto toch een uur eerder gaat laden (ofwel conform zomertijd). Nergens zie ik deze tijd in de auto terugkomen. Wat zijn jullie ervaringen? Quote
Sigmasailor Geplaatst 31 Oktober, 2019 Geplaatst 31 Oktober, 2019 Ik heb het idee dat het vinkje je laat kiezen tussen de twee tijden, het gaat niet automatisch. Helaas tweemaal per jaar even handmatig aanpassen dus. 1 Quote
rmvdberg Geplaatst 31 Oktober, 2019 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2019 Ik heb vanmorgen vinkje gps aangezet en vinkje zomer/wintertijd uitgezet. De tijd is dan wel correct. Ik ga binnenkort proberen of automatisch laden dan wel volgens schema gaat. Quote
Sigmasailor Geplaatst 31 Oktober, 2019 Geplaatst 31 Oktober, 2019 Precies, zo heb ik het ook. In het voorjaar vinkje weer aanzetten en je hebt weer zomertijd. Beetje automatisering ala 'vorige eeuw' maar het werkt wel en is een kleine moeite. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.