Ga naar inhoud

Binnenkort een Xceed


Therwalt

Aanbevolen Berichten

 

Beste forumleden, binnenkort ruil ik mijn Cee'd gt line in voor de nieuwe xceed. Zijn er toevallig leden die deze auto besteld hebben? Ik kom dan graag in contact met jullie.

 

Wordt er ook een apart Xceed model geopend of valt de discussie onder de groep Ceed 3?

 

Voor mij begint nu het lange wachten tot eind december

 

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De 1.0 120 pk die ik nu in de Cee'd ook heb. Uitvoering dynamic plus line in de kleur white pearl. Ik had graag het design pack met panorama dak gehad. Dat zwarte dak op de witte auto vind ik erg mooi. Helaas zijn mijn kinderen erg lang en wil niet dat ze klem komen te zitten dus ik heb het design pack daarom achterwege gelaten. Wil wel mijn dak zwart gaan wrappen als alternatief

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Gisteren mij Xceed opgehaald, wat een fijne auto. Stoelen zijn een verbetering tov de Cee'd 2. Ook de afwerking van het interieur is vooruit gegaan en als je de portieren dichtslaat, hoor je een bescheiden geluid. De Xceed geeft mij het gevoel een klasse hoger te rijden tov de Cee'd 2. Ben benieuwd of er forumleden zijn die de Xceed hebben besteld of deze overwegen aan te schaffen. 251fdcc7486c543a270e566dd15c6b27.jpg

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...

Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 8-2-2021 om 17:29, Therwalt zei:

Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto emoji39.png

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
 

 

Op 8-2-2021 om 17:29, Therwalt zei:

Ik vind de 1.0 persoonlijk meer dan voldoende maar rijd hem ook alleen in Nederland en ben een rustige rijder. Ik kan me voorstellen dat als je van doorrijden houdt, je hem wil laten tunen. Veel plezier met de Xceed. Ik vind het een heerlijke auto en ben er zeer blij mee. Ben benieuwd naar je Xceed. Plaats je een foto emoji39.png

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
 

 

0D77BBEF-77F7-4BC5-82B9-2BD52A90B0D5.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...