Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede avond,

Tijdens het parkeren een ongeluk gehad..... daar zit je dan met je 5 maanden nieuwe niro...

Weet iemand of de kia dealer zelf ook schade repareerd of is het verstandiger om een speciaal auto reparatie zaak te zoeken ? Ik heb ook geen idee wat deze grap me gaat kosten... heeft iemand een indicatie ??

20200226_182541.jpg

Geplaatst

ik ben inderdaad verzekerd, maar als je kijkt naar de totaal kosten ivm de korting lijkt het mij niet voordelig genoeg om dit via de verzekering te spelen ? ik heb geen idee, dit is de eerste keer dat ik in zo'n situatie zit.  je geeft een indicatie aan van minimaal 800euro, waar moet ik aan denken als we het hebben over de max ?

Geplaatst

Ik zie nu dat de deur  en onder de deur en voor de deur beschadigd is. Ik zou naar het 1e de beste schadebedrijf rijden en vragen wat het kost om te maken. Maar via verzekering gaat je denk ik geen 800 euro kosten. Ook niet als je je vermindering van je no claim meerekent.

Geplaatst

inmiddels heb ik al contact met ze gehad. ik zit momenteel op 4 schade vrije jaren, blijkbaar gaat dit me wel flink raken. Ik rij morgen naar een schade bedrijf, we gaan zien wat de schade is, ik ben er bang voor,bedankt voor het advies

Geplaatst

Ja ik vrees ook dat dit wel in de papieren gaat lopen, de onderbalk is ook wat geraakt zie ik. Maar kijken wat ze er van zeggen dan.

Geplaatst
9 uur geleden, Hua zei:

inmiddels heb ik al contact met ze gehad. ik zit momenteel op 4 schade vrije jaren, blijkbaar gaat dit me wel flink raken. Ik rij morgen naar een schade bedrijf, we gaan zien wat de schade is, ik ben er bang voor,bedankt voor het advies

Ai ai, was het je eigen schuld of niet?

Ik neem aan all-risk verzekerd? Dat zal je al een flinke duit kosten met maar 4 jaar....

Ik wil je niet bang maken ofzo, maar ik denk dat je het niet red met 800,00 ..... Ik vrees eerder tussen de 1.000,00 en 1.250,00 . (maar hopelijk zit ik er helemaal naast...)

Geplaatst
10 uur geleden, Hua zei:

Je kunt er ook voor kiezen om het via de verzekering te laten lopen en vervolgens te kijken of je elders geen goedkopere verzekering kunt vinden. Bij de ene verzekering heb je meer aan schade vrije jaren dan bij een ander. 

Geplaatst

hey dropje. inderdaad mijn eigen fout stom stom....... afspraak staat in iedergeval al. even afwachten om te zien hoe groot de schade is

Geplaatst
5 uur geleden, Hua zei:

hey dropje. inderdaad mijn eigen fout stom stom....... afspraak staat in iedergeval al. even afwachten om te zien hoe groot de schade is

Ongelukje zit in een klein hoekje......

De oze heeft ook al bij de schadehersteller gestaan omdat een nichtje per ongeluk met haar fiets tegen onze auto aan viel....

Geplaatst
19 uur geleden, Hua zei:

Goede avond,

Tijdens het parkeren een ongeluk gehad..... daar zit je dan met je 5 maanden nieuwe niro...

Weet iemand of de kia dealer zelf ook schade repareerd of is het verstandiger om een speciaal auto reparatie zaak te zoeken ? Ik heb ook geen idee wat deze grap me gaat kosten... heeft iemand een indicatie ??

20200226_182541.jpg

ik heb ongeveer op dezelfde plaats een ongeluk gehad ( ze hebben mij op het werk tussen een horizontale schuifpoort gestoken ) net achter de voordeur et tot gans vanachter , veel plastic en een achterdeur

met een schadeplaatje van 2800€ , is niets meer aan te zien na reparatie

20191124_182344.jpg

Geplaatst

Je kunt ook nog achteraf besluiten zelf de schade te betalen, ondanks dat de verzekering het in eerste instantie doet.. Maar als ik het zo zie gaat je dit meer kosten dan dat het kost aan eigen risico en verlies van no-claim.

Geplaatst (aangepast)

ik heb ook een kras op mijn rechter deur. kwam door een tak van een boom. schuren plus de deur spuiten kost bij schade net 750 euro. de meeste schade zit aan de voor kant die is acht duizend van daag twee weken geleden. komt er  iemand van de verzekering de schade op nemen om dat de Kia niro op papier pas twee jaar oud is december 2017 word die niet toto los verklaart maar gemaakt en dat duurt nog twee weken. voor ik hem terug krijgt. . het voor deel heb je wel als je hem bij schade net laat maken krijg je een gratis leen auto gelijk waardig.

aangepast door h.smit1946
Geplaatst
1 uur terug, h.smit1946 zei:

ik heb ook een kras op mijn rechter deur. kwam door een tak van een boom. schuren plus de deur spuiten kost bij schade net 750 euro. de meeste schade zit aan de voor kant die is acht duizend van daag twee weken geleden. komt er  iemand van de verzekering de schade op nemen om dat de Kia niro op papier pas twee jaar oud is december 2017 word die niet toto los verklaart maar gemaakt en dat duurt nog twee weken. voor ik hem terug krijgt. . het voor deel heb je wel als je hem bij schade net laat maken krijg je een gratis leen auto gelijk waardig.

probeer gelijk mee te laten nemen in het herstel.

Ik heb wel eens een schade aan hoek achterbumper gehad (Megane) terwijl er al een kras op de bumper zat van in/uit laden.  
Toen zijn ze met het spuiten "een beetje uitgewaaierd..." *kuch* en waren we van die schade ook gelijk af.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst

een update. inmiddels langs de garage geweest kosten tussen de 1500-2000. auto kan ik morgen brengen. bedankt allemaal vior jullie feedback

Geplaatst
Op 27-2-2020 om 17:29, gjcvro zei:

Je kunt ook nog achteraf besluiten zelf de schade te betalen, ondanks dat de verzekering het in eerste instantie doet.. Maar als ik het zo zie gaat je dit meer kosten dan dat het kost aan eigen risico en verlies van no-claim.

de schade zou zeker duizend euro zijn 

Geplaatst
11 uur geleden, Hua zei:

een update. inmiddels langs de garage geweest kosten tussen de 1500-2000. auto kan ik morgen brengen. bedankt allemaal vior jullie feedback

Tegenvaller, jammer....

Geplaatst
12 uur geleden, Hua zei:

bij schade net krijg je een gratis leen auto.

Geplaatst
3 minuten geleden, h.smit1946 zei:

bij schade net krijg je een gratis leen auto.

Nou "gratis".... Zit gewoon in je premie verwerkt hoor.

Overigens niet alleen bij schadenet een leenauto, maar bij elke schade-hersteller waar jouw (of lease-maatschappij-) verzekering mee samenwerkt, in geval van all-risk.

• Like 1
  • 1 jaar later...
Geplaatst
Op 26-2-2020 om 21:27, zei tijdjes123:

Je bent toch verzekerd lijkt mij? Zal in ieder als je het uit eigen zak moeten betalen denk ik minaal 800 euro kosten.

Ik denk al gouw het dubbele 

Geplaatst

17 uur geleden, zei Moos:

Ik denk al gouw het dubbele 

Ja, dat staat een paar berichten er na ook al. Inmiddels zijn we ook bijna 2 jaar verder dus ik denk dat de opmerking ook een beetje als mosterd na de maaltijd komt.

Op 9-3-2020 om 21:18, zei Hua:

• Like 2
  • xtra40 heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...