wimkia Geplaatst 3 Maart, 2020 Geplaatst 3 Maart, 2020 In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten, Heeft iemand hier een remedie tegen. Quote
Specialmade Geplaatst 4 Maart, 2020 Geplaatst 4 Maart, 2020 17 uur geleden, wimkia zei: In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten, Heeft iemand hier een remedie tegen. Bij instellingen van Carplay de instelling “media automatisch hervatten” vinkje weghalen. Quote
wimkia Geplaatst 6 Maart, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2020 Op 4-3-2020 om 16:26, Specialmade zei: Bij instellingen van Carplay de instelling “media automatisch hervatten” vinkje weghalen. Hoi Specialmade: waar vind ik deze instelling. Kan bij carplay instellingen op de iphone namelijk alleen niet storen instellen. Of staat dit bij instellingen op de navigatie? Quote
wimkia Geplaatst 6 Maart, 2020 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2020 Ik heb nu het idee dat mijn Iphone ziet dat er een blutooth audio connectie is met de navgigatie voordat ik hem aan de kabel leg... Quote
Specialmade Geplaatst 7 Maart, 2020 Geplaatst 7 Maart, 2020 9 uur geleden, wimkia zei: Ik heb nu het idee dat mijn Iphone ziet dat er een blutooth audio connectie is met de navgigatie voordat ik hem aan de kabel leg... Volgens mij maakt het niet uit dat bluetooth ook aanstaat.. Quote
Specialmade Geplaatst 7 Maart, 2020 Geplaatst 7 Maart, 2020 20 uur geleden, wimkia zei: Hoi Specialmade: waar vind ik deze instelling. Kan bij carplay instellingen op de iphone namelijk alleen niet storen instellen. Of staat dit bij instellingen op de navigatie? Kan ik helaas niet meer zien. Ik heb nu een Samsung S10 dus Android. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.