Jump to content
Sign in to follow this  
boyac

Corrigerend sturen een must bij deze wagen

Recommended Posts

Beste,

Ik heb momenteel het probleem dat men steeds moet corrigerend rijden.

Maw moet men de wagen steeds bijsturen om in een rechte lijn te rijden.

Uitlijning is gebeurd

nieuwe banden zijn er ook al op voor en achter

Herkalibiratie van de stuur inrichting in de wagen is ook gebeurd.

Zie onderstande link waarover ik spreek:

https://www.youtube.com/watch?v=zKwcnxRJnvA&t=3s

Zeer herkenbaar, bijna niet te doen om lange afstanden te rijden op deze manier. Alsof de stuurbekrachtiging express tegenwerkt rond de middenstand om vloeiend rijden onmogelijk te maken.

Ik ben daarom bij de dealer langs blijven gaan tot ze een probleem in de elektromotor van de bekrachtiging hebben gevonden. Helaas kwam dit pas bij de derde keer nakijken aan het licht. Inmiddels op andere fora ook verhalen gelezen dat de hele stuurkolom vervangen is. Dit schijnt wel te helpen. Volgende week gaat bij mijn Ceed een compleet nieuwe unit in voor de elektronische bekrachtiging in waarmee ik hoop dat het probleem opgelost is.

Blijven 'zeuren' bij de dealer dus, mij heeft het maanden en heel wat bellen en heen en weer rijden gekost.

Succes

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Sanjay
      Beste allen,
      Ik zit met een probleem, zou het enorm waarderen als iemand zijn eventuele ervaringen met mij kan delen.
      Onlangs heb ik tegen een paaltje aangereden, zucht..
      De actuator is hierbij gesneuveld. Ik heb er een gekocht en laten vervangen. Vervolgens moet deze worden ontlucht en ingeleerd. Het inleren lukt de dealer niet omdat er een aantal storingen naar boven komen. Ik wordt binnenkort voorzien van een storingenlijst door de kia dealer. 
      Iemand ervaringen? 
      De auto rijdt al een tijdje niet en de reparatie brengt enorm veel kosten met zich mee.
      Alvast bedankt voor eventuele hulp!
    • By The Dude
      hoe krijg ik de snelheidsmeter op mph? Staat in het boekje uitgelegd maar de optie ontbreekt in mijn auto. Nu is het eenvoudig op de CarPlay met een app als flitsmeester te zien hoe hard je gaat maar toch. Leek me zo handig. Morgen weer terug met de boot, hopelijk gaan mijn vluchten van de komende weken weer wel...
    • By Dimitridriveproceed
      Hallo allemaal,
      Ik heb afgelopen februari een Pro Ceed 1.4t GT-Line besteld. In de kleur wit en in de lease vanuit mijn werkgever.
      Nu rij ik nog een passat B7 uit 2012 met alle opties van toen. 
      Ik hoop hier leuke extra's te lezen als up date op mijn pro ceed!
      Groet Dimitri 
    • By wimkia
      In mijn nieuwe Niro Dynamic Plusline heb ik net als in de vorige niro mijn iphone aangesloten. Alleen na insteken kabel start meteen Apple music met een nummer, terwijl dat voorheen nooit plaats vond. Dan bleef de radio gewoon actief maar kon ik wel carplay starten,
      Heeft iemand hier een remedie tegen.
    • By capono
      Eindelijk ben ik toe aan een audio upgrade voor mijn Picanto. Nu staan er genoeg tips over de aan te schaffen apparatuur, en genoeg foto's hoe het een en ander uit te voeren. Ben zelf best wel handig, alleen bang dat er hier en daar wat afbreekt als ik de diverse covers demonteer. Ik kom graag in contact met iemand die voor/met mij een audio upgrade uitvoeren. Uiteraard tegen vergoeding. Bedankt alvast.
  • Create New...