Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi,

M'n vriendin heeft ene Picanto (JA) van '18. Hier zit een hifi systeem met lcd etc in maar geen achteruitrijcamera. Met als gevolg dat wanneer je 'm in z'n achteruit zet het beeld op zwart gaat.

Nu dacht ik, als ik een greep met camera koop van de sloop dan is het een fluitje van een cent. Maar nu ik de kap van de achterklep af heb zie ik dat de kabelboom niet is voorbereid. Tegenvaller, had ik oprecht verwacht. Er is een 2-pin connector beschikbaar welke voor het ontgrendelen van de achterklep zijn (connector B). Ik mis dus connector A.

Voordat ik alles tevergeefs demonteer, weet iemand of ik connector A ergens verder terug in de kabelboom zou kunnen vinden of zou kunnen aansluiten? Of moet ik vanuit het dashboard naar achter nieuwe kabels gaan trekken? :(

Thanx!

20200423_124156.jpg

sjabe7227l.gif

Geplaatst

Geen idee of die connectie ergens aanwezig is.

Maar wat een ingewikkelde camera; sowieso is NTSC niet gebruikelijk in Europa, maar PAL.
En er is verbinding met de CAN-bus, waarschijnlijk voor de afbuiging van de hulplijnen in beeld...

Ik vraag me af; hoort die radio wel in deze auto? En als dat zo is, zit er dan wel de juiste achterklep op? Want het is natuurlijk debiel een scherm te laten schakelen naar een niet bestaand accessoire...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...