Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hallo Allemaal, Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Kia NIro. 

Bij het starten van de moter en bij de melding "Controleren van het systeem" komt een verschrikkelijk geluid. 

Ik ben het forum al een beetje af gaan struinen maar ik heb dit niet kunnen vinden.

Weet iemand wat het is. Ik zal proberen de video te uploaden in de topic.

IMG-20200603-WA0015.jpeg

aangepast door Marvinvdl
Foto toegevoegd
Geplaatst

Links bij de schakelaars zie ik een licht knipperen, rechts van de 12-Reset knop. Wat is dat voor een knop?

Geplaatst

Dat is voor de parkeersensor vorne ... jij staat misschien dicht voor een muur ...

Geplaatst

Links van de Versnellingspook zit een knop om de parkeersensor uit te schakelen of op deze knop te druken, misschien is dat gepiep dan weg ...

Geplaatst

Ik denk ook dat het iets te maken heeft met de parkeer sensoren, idd misschien is er wel een defect. Doet hij dit al dan vanaf het begin dat je de auto hebt. dat knopje links van het stuur is niet standaard. Ik denk dat het later toegevoegd is. Een bezoekje aan de dealer kan dat uitsluiten of dat het probleem is dan.

Geplaatst
4 uur geleden, olympus zei:

Ik denk ook dat het iets te maken heeft met de parkeer sensoren, idd misschien is er wel een defect. Doet hij dit al dan vanaf het begin dat je de auto hebt. dat knopje links van het stuur is niet standaard. Ik denk dat het later toegevoegd is. Een bezoekje aan de dealer kan dat uitsluiten of dat het probleem is dan.

En dan komt de nieuwsgierigheid boven, waar zou dat knopje voor zijn?

Dashcam? Nitro? Schietstoel?

Geplaatst

De auto doet dit wel al vanaf het begin. Ik heb een melding gemaakt bij de garage en ik kan er woensdag terecht. Hopelijk is het niet een schiet stoel haha. Bedankt in elk geval iedereen voor de reacties. Ik kom er op terug.

Geplaatst
10 uur geleden, dropje zei:

Dashcam? Nitro? Schietstoel?

Nee hoor, mogelijkheid om verticaal van een parkeerplaats te vertrekken ;)

• 2 weken later...
Geplaatst
Op 4-6-2020 om 16:29, Marvinvdl zei:

Hopelijk is het niet een schiet stoel haha. 

Enkel drukken bij stilstand ...  nooit vergeten :hammer:

• 1 maand later...
Geplaatst

Nou de auto is eindelijk gerepareerd na 4 keer terug te moeten gaan. De eerste keer was de voor sensor kapot. Die hebben zij vervangen. Daar kreeg ik een accoustisch geluid voor terug die willekeurig afging en dat 5 min vol hield. Dit is nog een keer gecontroleerd. Hier zat in de sensors rondom de auto een fout. Niet correct aangesloten en ergens raakte 1 van de kabels de fase? Ik rij nu een weekje weer in de auto en eindelijk een beetje rust tijdens het rijden. Zoals het hoort.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...