Hen E Geplaatst 10 Juli, 2020 Geplaatst 10 Juli, 2020 (aangepast) Na de laatste update kan ik GPX bestanden met waypoints niet meer inlezen. Als ik de USB stick plaats geeft hij aan geen ondersteunende bestanden gevonden. Ik maakte hier altijd regelmatig gebruik van, is er een andere manier om waypoints in te lezen ? Zat eerst onder "Mijn PIO's" maar die keuze is er nier meer. 10 Juli, 2020 aangepast door Hen E Quote
Murcielaygo Geplaatst 10 Juli, 2020 Geplaatst 10 Juli, 2020 Zoek even op het forum, hier is al meer over geschreven. Quote
Hen E Geplaatst 10 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2020 Klopt het werkte gewoon ook altijd tot ik de laatste navigatie update heb gehad van KIA. Deze mogelijkheid om GPX bestanden in te lezen lijkt er niet meer te zijn. Quote
Hen E Geplaatst 10 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 10 Juli, 2020 Heb toch niet goed gekeken, is inderdaad al een topic over. Dus deze mag op slot. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.