Marco Dolleman Geplaatst 17 Juli, 2020 Geplaatst 17 Juli, 2020 Beste Kia rijders(sters), ik ben van plan om de huidige radio te vervangen door een Android multimedia car pc van Auto Wolf te Ridderkerk. Zie foto. is iemand van jullie bekend met dit bedrijf? Er komt ook nog een stuurwiel interface bij en een bijpassende front. DAB+ is een optie. Deze kan DVDs en CDs afspelen. Hoor het graag van jullie, andere opties zijn ook van harte welkom. mvg. Marco Quote
Ton van Hout Geplaatst 20 Juli, 2020 Geplaatst 20 Juli, 2020 Dit is gewoon een dertien uit een dozijn Android dubbeldin radio uit China, als je op Aliexpress kijkt zie je er nog veel meer, variërend van 80 tot 500 euro. Verwacht er vooral niet teveel van, vaak zitten er slome RokChip processors in en te weinig werkgeheugen om prettig te werken. Maar goed, ik ken jouw wensenlijstje niet en misschien volstaat de goedkoopste al. Quote
Machlo Geplaatst 20 Juli, 2020 Geplaatst 20 Juli, 2020 Ik heb kort geleden een "ali-merk" android erin gezet. Draait op Android 10. Heeft bv ook DAB+ maar die gebruik ik niet. Doe alles via hotspot. Het duurt allemaal even voordat alles gaat draaien, maar werkt prima. Heb er Tomx2 op gezet, Spotify en wat radio zenders favoriet gemaakt. Speelt geen cd's af (wat is dat ook alweer...). Heeft bv wel een mogelijkheid om achteruitrijcamera aan te sluiten maar heb ik (nog?)niet gedaan. Ik had er al eerder achteruitrijdsensoren ingezet. Heb mijn eisen/lat niet zo hoog liggen dus dit systeem werkt voor mij prima......net geen 200 euro. Quote
Marco Dolleman Geplaatst 21 Juli, 2020 Topic Starter Geplaatst 21 Juli, 2020 Heren, bedankt voor jullie reacties. De systemen van Ali hebben 1 jaar garantie, en deze van Autowolf heeft 2 jaar garantie. Eerlijk gezegd heb ik het niet zo met Ali. Heb daar wel eens wat besteld, en dat werkte niet naar behoren. Dan wil ik wel iets meer uitgeven, mocht er dan onverhoopt toch iets mee zijn, dan kan je contact opnemen met het bedrijf. mvg Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.