Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

zie titel. Bij terugkomst van vakantie stond 1 van de 3 groene indicatie lampjes op het dashboard te knipperen. De auto achtergelaten met ruim een half volle accu. 2,5 week onaangeroerd laten staan. Met bange vrezen auto aangezet in verwachting dat accu bijna leeg zou zijn maar range stond gewoon nog op 245km. Geen foutmelding op dashboard. Even een rondje door de straat gedaan wat prima was.

Waarom ging dit lampje aan? Is toch alleen bedoeld en in functie om tijdens het opladen de status weer te geven?

Geplaatst

nee, de meest linker was het

Geplaatst

Bij mij knippert hij van rechts naar links (als je er in zit), na gelang hij geladen is. De rechtse blijven branden. Maar als ik de auto van het slot haal (met de afstandsbediening) dan knippert alleen de middelste.

Geplaatst
5 uur geleden, ronnydewit zei:

Bij mij knippert hij van rechts naar links (als je er in zit), na gelang hij geladen is. De rechtse blijven branden. Maar als ik de auto van het slot haal (met de afstandsbediening) dan knippert alleen de middelste.

@ronnydewit

Even goed lezen: het gaat om ‘zonder opladen’.

• Like 1
Geplaatst
12dc3f73edba4b3909bf0f81059e7c12.jpg

Aha. Daar heb je het antwoord voor mij gevonden. En het af en toe opladen van de 12V accu is toch gewoon normaal?
Geplaatst

@The Dude Dat is normaal zolang het niet te vaak gebeurt.

Heb je stroomgebruikers geïnstalleerd die ook gebruiken als de auto uit staat, zoals een dashcam of zo?

Geplaatst
[mention=20008]The Dude[/mention] Dat is normaal zolang het niet te vaak gebeurt.
Heb je stroomgebruikers geïnstalleerd die ook gebruiken als de auto uit staat, zoals een dashcam of zo?

Nee. Niets van dat alles. Bedankt voor jullie hulp.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...