Ronkia Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 Hallo, ik heb een Sportage 1.6 GDI uit 2015, waarin het Bluetooth Infinity systeem. Weet iemand wat de maximum capaciteit USB stick deze aan kan: 8, 16, 32, 64 GB? En is er een beperking aan hoeveel nummers of folders? Dank Ron Quote
Specialmade Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 13 minuten geleden, Ronkia zei: Hallo, ik heb een Sportage 1.6 GDI uit 2015, waarin het Bluetooth Infinity systeem. Weet iemand wat de maximum capaciteit USB stick deze aan kan: 8, 16, 32, 64 GB? En is er een beperking aan hoeveel nummers of folders? Dank Ron Zover ik weet (mijn vorige Sportage) was 32 GB geen probleem. Hield wel een maximum van 99 nummers per folder aan. Quote
Murcielaygo Geplaatst 1 Augustus, 2020 Geplaatst 1 Augustus, 2020 Meestal is de limiet ingegeven door de formatting en de limieten van het suysteem zelf.Maximaal 255 mappen totaal en maximaal 7 levels diep is vaak ook een bekende beperking. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.