tijdjes123 Geplaatst 2 Augustus, 2020 Geplaatst 2 Augustus, 2020 Hallo, Ik heb de auto nu ongeveer 1 jaar. Echter heb ik nog nooit mijn banden opgepompt. En ze zijn nogsteeds 2.7. Iemand anders die ze ook nog nooit heeft opgepompt? Quote
cobalt Geplaatst 4 Augustus, 2020 Geplaatst 4 Augustus, 2020 Ik denk niet dat dat zo abnormaal is hoor.. Quote
Vince Geplaatst 5 Augustus, 2020 Geplaatst 5 Augustus, 2020 Op 2-8-2020 om 11:19, tijdjes123 zei: Hallo, Ik heb de auto nu ongeveer 1 jaar. Echter heb ik nog nooit mijn banden opgepompt. En ze zijn nogsteeds 2.7. Iemand anders die ze ook nog nooit heeft opgepompt? Laat een band iets leeglopen en kijk of je dit geregistreerd wordt door het systeem. Quote
RickBBBB Geplaatst 6 Augustus, 2020 Geplaatst 6 Augustus, 2020 (aangepast) Ik heb de auto nu ook precies een jaar, maar eind september andere velgen er op gekregen. Sinds toen wellicht 1x opgepompt, maar afgelopen half jaar sowieso niet. Banden zijn nu bij een koude ochtend 2,3 bar, na stukje rijden of warm weer 2,5-2,6 bar. Edit: ik rij de auto in de lease, er zijn afgelopen winter winterbanden op gekomen en deze zijn ergens eind maart weer gewisseld (op zelfde velg) voor de zomerbanden. Sindsdien niet opgepompt. 6 Augustus, 2020 aangepast door RickBBBB Quote
Rickvi1 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Geplaatst 6 Augustus, 2020 Ik had 1 band lek, spijker erin en liep dus langzaam leeg. Dat kun je netjes zien in de boordcomputer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.