Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Viel mij laatst ook op, ik heb heel lang geen melding gehad omdat ik zelden wifi aan zet, maar toen kwam ineens bij 1 paal wel een piepje. Dan heeft de radio blijkbaar nog niet ontdekt dat er geen wifi meer is of zo? Voor mij was het nieuw, mijn vriendin zei dat ze dat daar wel vaker hoorde.

Geplaatst
Op 14-8-2020 om 22:45, Blue Niro zei:

Het lijkt erop dat het signaal toch een flitsmelding is.

Getest door meerdere keren langs een vaste flitspaal te rijden.

Hij geeft het alleen als als boven in de display 'live' staat aangegeven, bij TMC doet hij het niet.

Hij deed het zelfs bij een mobiele flitser aan de andere kant van de weg.

Dus ondanks geen internetverbinding en flitsmeldingen uitgezet in de navigatie krijgen we  tijdens het rijden wel flitsmeldingen. De mobiele flitser is waarschijnlijk toegevoegd toen de auto nog met de wifi thuis verbonden was na het starten. 

Wel raar dat het pas na dik een jaar rijden opvalt.   

Deze vraag kan afgesloten worden, kan ik dat zelf doen of moet een moderator dit doen?

Geplaatst

Bij mijn Niro wordt bij een flitsmelding ook het geluid van de radio gedempt ... dus, helemaal eenduidig!

Geplaatst
8 uur geleden, Gerd Bartels zei:

Bij mijn Niro wordt bij een flitsmelding ook het geluid van de radio gedempt ... dus, helemaal eenduidig!

Bij ons staan flitsmeldingen in de navigatie uit, als deze aanstaan wordt het geluid van de radio inderdaad gedempt. Maar flitsmeldingen staan uit bij ons.....  Of de radio geluid gedempt wordt weet ik niet, staat meestal uit als ik rii.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...