BarneyRubble Geplaatst 7 April Geplaatst 7 April 1 uur terug, zei asty: Nouja, ik heb gister wel inmiddels het knopje gevonden waarbij de vaste flitsers worden gemeld. Dat is wel weer handig natuurlijk. Ik kan je iets unieks vertellen, wist je dat je in het weekend o.a alle voetbaluitslagen in realtime van de eredivisie in je infoscherm kan volgen En nu erg belangrijk, je kan ook de actuele benzineprijzen volgen in het gebied waar je je op dat moment bevind. Enz, enz Quote
asty Geplaatst 9 April Geplaatst 9 April (aangepast) Dan krijg ik dus als Rotterdammert de uitslag ook van Feijenoord te zien...nou daar worden we ook niet zo blij van dus dat is voor mij geen meerwaarde.. Ergens jaren '90 kocht ik voor mijn Laguna een after market Clarion 2-din navigatiesysteem met klapscherm. Hierop kon ik live analoog tv kijken onderweg. Was toen super hip. Inmiddels is er al geen analoge tv meer beschikbaar in nl. Tegenwoordig plakken bergen automobilisten een telefoon pal voor hun gezicht op de voorruit om maar niks te hoeven missen... 9 April aangepast door asty Quote
BarneyRubble Geplaatst 9 April Geplaatst 9 April 10 minuten geleden, zei asty: Dan krijg ik dus als Rotterdammert de uitslag ook van Feijenoord te zien...nou daar worden we ook niet zo blij van dus dat is voor mij geen meerwaarde.. Ergens jaren '90 kocht ik voor mijn Laguna een after market Clarion 2-din navigatiesysteem met klapscherm. Hierop kon ik live analoog tv kijken onderweg. Was toen super hip. Inmiddels is er al geen analoge tv meer beschikbaar in nl. Tegenwoordig plakken bergen automobilisten een telefoon pal voor hun gezicht op de voorruit om maar niks te hoeven missen... Het ging er om of je dit wist, zo weet ik nog veel meer leuke foefies in de sportage Quote
asty Geplaatst 10 April Geplaatst 10 April inmiddels het juiste knopje gevonden om cc te ontdoen van de 'smart' functie. Alle door mij gevonden oplossingen in diverse handleidingen ten spijt, want die werkten dus niet bij mij. De knop waarmee je cc aan/uit schakel op je stuurwiel ingedrukt houden voor 2 secondes. Hiermee toggle je tussen wel smart of geen smart functie. Quote
Ben Wouters Geplaatst Zondag om 20:03 Geplaatst Zondag om 20:03 Op 10-4-2026 om 14:10, zei asty: iDe knop waarmee je cc aan/uit schakel op je stuurwiel ingedrukt houden voor 2 secondes. Hiermee toggle je tussen wel smart of geen smart functie. Wat mee gespeelt vanmiddag, maar in mijn HEV my25 (GT+) schakel je daarmee over naar Snelheidslimiet, dus zonder automatische snelheidshandhaving.. Ook andere knoppen daar omheen ingedrukt houden gaven bij mij geen "simpele" cruise control. 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst Maandag om 05:34 Geplaatst Maandag om 05:34 Op 10-4-2026 om 14:10, zei asty: inmiddels het juiste knopje gevonden om cc te ontdoen van de 'smart' functie. Alle door mij gevonden oplossingen in diverse handleidingen ten spijt, want die werkten dus niet bij mij. De knop waarmee je cc aan/uit schakel op je stuurwiel ingedrukt houden voor 2 secondes. Hiermee toggle je tussen wel smart of geen smart functie. Dat had je eerder kunnen weten want ik had dit een stuk eerder in dit topic al aangegeven.✌ Quote
asty Geplaatst Maandag om 08:23 Geplaatst Maandag om 08:23 Niet dus. Jij citeerde iets uit de handleiding waarbij je het knopje met <3> streepjes 2 seconde moest indrukken. Ik heb het nu over de toets waarmee je standaard de (a)cc in of uitschakel. Echter, denk ik dat dat ook niet de juiste functie is om acc over te schakelen naar cc. Ik denk hierin dat Ben gelijk heeft. Ik heb dit bij stilstand getest en dan zie je dat de afstandbalkjes wel uit je display verdwijnen maar daarvoor in de plaats komt dan de max snelheid limit. Ik zal deze week gaan kijken of de cc dan wel gewoon blijft werken. off topic: gaat me wat worden, Tesla mag nu in NL volledig autonoom gaan rijden, alhoewel ze het rijden met 'bestuurdershulp' noemen hier... Benieuwd wanneer hiermee de eerste ongelukken gebeuren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.