Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik merk dat bij hoge temperaturen buiten de stoelventilatie nauwelijks blaast. Ik dacht eerst dat je het anders ervaart juist omdat het zo heet is, maar volgens mij is het toch echt zo. Misschien heeft het te maken met prioriteiten, dwz eerst het interieur en daarna pas de stoelen. Maar zou 't prettig vinden dat er juist veel koele lucht door de stoelen gaat.

Merken jullie dit ook? 

Geplaatst

Merkte dit ook maar dacht dat dit ook gewoon her gevoel was veder nog niet in verdiept . Wat als je de airco uit zet ?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst (aangepast)

De stoelventilatie blaast nauwelijks? Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp. Verwacht je dat er een windje uit die stoel blaast? Ik gebruik het nog wel eens, maar van blazen heb ik nooit iets gemerkt, ook niet in de hoogste stand. Het is alleen ventilatie, hè...

Vandaag nog had ik die stoelventilatie aan op de laagste stand. Ik merkte duidelijk dat ik koude billen kreeg, dus ik herken nix van wat je beschrijft.

aangepast door Hippe lip
Geplaatst

Net nog even in de ander auto gereden die geen stoel ventilatie heeft en daar voelt een zwarte stoel echt warm ook na een kwartier rijden met airco aan als of je stoel verwarming licht aan staat .

Vandaar dat de ventilatie ( ik voel wel degelijk lucht blazen ) wat minder koud aan voelt denk ik de stoel is met dit weer natuurlijk veel warmer .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Viel mij ook op. 
Als het onder +- 22 graden is krijg je echt een koude reet. 
Voel je hem echt "blazen" 

Ik voel bij grote hitte voel je niets meer. Dan zou het juist lekker zijn  :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...