Jump to content
Sign in to follow this  
remo

Code P0335 Crankshaft senor vervangen (werkplaats handboek)

Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik heb een foutcode P0335 en zou dit zelf willen repareren maar ik ben op zoek naar een werkplaats handboek voor de kia sorento I 2005.

Is het makkelijk zelf te doen, op Youtube lijkt het erop dat je de radiateur eruit moet halen maar is dat noodzakelijk om er uberhaubt bij te kunnen.

Alvast bedankt

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Eindelijk
      Hallo,
      ik zou graag het rijcomfort verhogen. Zelf nieuw bleek deze Kia een niet al te comfortabele vering te hebben. Nu wil ik deze vervangen. Zijn er specifieke merken die "zachter" zijn?
      De foto zijn de veringen die ik zou kopen.

• By Wybke
      Beste forumleden,
      gister tijdens het rijden begon mijn auto ineens te stotteren en na het afslaan wilde deze niet meer starten. Na een paar minuten te hebben gewacht, startte hij ineens wel weer.
      Vandaag hetzelfde probleem, maar nu begon ook het lampje van de auto "check" te branden. Uit laten lezen en nu blijkt de krukassensor kapot te zijn. Deze moet vervangen worden.
      Aangezien we maandag op vakantie gaan wil ik proberen deze zelf te vervangen, maar waar zin in godsnaam die sensor? In het boekje staat niks en op internet ook niet.

Is er iemand van jullie die mij op weg zou kunnen helpen en kunnen laten zien of uit kunnen leggen waar die sensor zit?

Ik hoor graag van jullie, alvast bedankt.
      Groet en Wiebe Robbers
    • By Marco Dolleman
      Beste Kia rijders(sters),
      ik ben van plan om de huidige radio te vervangen door een Android multimedia car pc van Auto Wolf te Ridderkerk. Zie foto.
      is iemand van jullie bekend met dit bedrijf?
      Er komt ook nog een stuurwiel interface bij en een bijpassende front.
      DAB+ is een optie.
      Deze kan DVDs en CDs afspelen.
      Hoor het graag van jullie,
      andere opties zijn ook van harte welkom.
      mvg.
      Marco

• By John Lampekap
      Hoe mijn spiegel van Sorento 2008 vervangen
    • By lois
      ik ben in het bezit van een kia venga 1.4 benzine uit 2013 en heeft nu 85000 gelopen .
      nu wil ik de versnellingsbak olie gaan wisselen, kan me iemand vertellen welke aftapplug ik moet losdraaien en waar die zit ik wil niet de verkeerde bout losdraaien zodat er een schakelvork los komt in de bak.
      B.V.D.

• Create New...