yvdhaak Geplaatst 2 December, 2020 Geplaatst 2 December, 2020 Goede morgen allen, Ik kreeg gistermiddag een mail van KIA met deze boodschap: Kia Motors heeft voor uw Kia een belangrijke aanpassing doorgevoerd om de compatibiliteit met moderne laadpalen te verbeteren. Deze aanpassing betreft een software update voor de interne laadeenheid van uw elektrische Kia. Deze update is reeds beschikbaar voor uw elektrische Kia. Wij verzoeken u een afspraak met uw Kia-dealer te maken, zodat uw Kia op de korte termijn kan worden gemodificeerd. Vanzelfsprekend zijn hieraan voor u geen kostenverbonden. Weet iemand hier meer van en welk 'probleem' gaat dit oplossen? Quote
BobV78 Geplaatst 2 December, 2020 Geplaatst 2 December, 2020 Ik denk dat dit betrekking heeft op dit verhaal: https://www.kiaclub.nl/topic/24914-my20-rijders-let-op-met-zappi/ Quote
McDadd Geplaatst 2 December, 2020 Geplaatst 2 December, 2020 2 uur geleden, BobV78 zei: Ik denk dat dit betrekking heeft op dit verhaal: https://www.kiaclub.nl/topic/24914-my20-rijders-let-op-met-zappi/ Correct. Mijn dealer gaf aan dat het een update is naar aanleiding van updates op sommige type laadpalen. Ik heb de update gisteren gehad bij de dealer en was in minder dan een half uur gepiept. Quote
Arnold-Vincent Geplaatst 3 December, 2020 Geplaatst 3 December, 2020 Ook hetzelfde verzoek gehad, 21 december gaat het gebeuren. Quote
MarcoG Geplaatst 8 Januari, 2021 Geplaatst 8 Januari, 2021 De update is gisteren uitgevoerd bij mijn e-Niro. Zou dit ook zichtbaar moeten zijn in het 'Info versie/update' scherm met alle versienummers? Daar heb ik namelijk geen wijziging kunnen ontdekken voor en na de behandeling (die overigens ruim een uur duurde). Marco G Quote
electric knight Geplaatst 13 Januari, 2021 Geplaatst 13 Januari, 2021 (aangepast) Bij mij is de update uitgevoerd eind december, net voor kerst. Na de update kon ik niet meer gewoon laden (thuis of op openbare laadpalen). Ik kon uitsluitend snelladen (dus a la Fastned) na de update. De dealer gaf aan dat de OBC (onboard charger) vervangen moest worden. Vanwege de kerst die er tussen zat heeft dit 2 weken geduurd. Is overigens wel netjes onder garantie vervangen. Tot op heden geen problemen ervaren. 13 Januari, 2021 aangepast door electric knight typo Quote
MCPLangeveld Geplaatst 15 Januari, 2021 Geplaatst 15 Januari, 2021 Hi allen, gisteren heeft mijn e-Niro de 15k beurt gehad en is de auto geupdate. Met van die paarse icons en meerdere profielen. Nu vraag ik me af, is er ook ergens te vinden wat er nu exact veranderd of nieuw is? Quote
Murcielaygo Geplaatst 15 Januari, 2021 Geplaatst 15 Januari, 2021 Dat is NIET de update waar het hier over gaat.Dit topic gaat over de update van de OBC (On Board Charger).Over de update van het entertainmentsysteem bestaat een ander topic. Quote
Arnold-Vincent Geplaatst 15 Januari, 2021 Geplaatst 15 Januari, 2021 Bij mij hebben beide updates gelijk uitgevoerd. Moet nog een beetje wennen aan de nieuwe lay-out. Maar ik heb de laatste weken ook weinig gereden. Thuiswerken:( Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.