Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goede morgen allen,

Ik kreeg gistermiddag een mail van KIA met deze boodschap:

Kia Motors heeft voor uw Kia een belangrijke aanpassing doorgevoerd om de compatibiliteit met moderne laadpalen te verbeteren. Deze aanpassing betreft een software update voor de interne laadeenheid van uw elektrische Kia. 

Deze update is reeds beschikbaar voor uw elektrische Kia. Wij verzoeken u een afspraak met uw Kia-dealer te maken, zodat uw Kia op de korte termijn kan worden gemodificeerd. Vanzelfsprekend zijn hieraan voor u geen kostenverbonden.

Weet iemand hier meer van en welk 'probleem' gaat dit oplossen?

• 1 maand later...
Geplaatst

De update is gisteren uitgevoerd bij mijn e-Niro. Zou dit ook zichtbaar moeten zijn in het 'Info versie/update' scherm met alle versienummers? Daar heb ik namelijk geen wijziging kunnen ontdekken voor en na de behandeling (die overigens ruim een uur duurde).

Marco G

Geplaatst (aangepast)

Bij mij is de update uitgevoerd eind december, net voor kerst. Na de update kon ik niet meer gewoon laden (thuis of op openbare laadpalen). Ik kon uitsluitend snelladen (dus a la Fastned) na de update. De dealer gaf aan dat de OBC (onboard charger) vervangen moest worden. Vanwege de kerst die er tussen zat heeft dit 2 weken geduurd. Is overigens wel netjes onder garantie vervangen. Tot op heden geen problemen ervaren.

aangepast door electric knight
typo
Geplaatst

Hi allen, gisteren heeft mijn e-Niro de 15k beurt gehad en is de auto geupdate. Met van die paarse icons en meerdere profielen.
Nu vraag ik me af, is er ook ergens te vinden wat er nu exact veranderd of nieuw is?

Geplaatst

Dat is NIET de update waar het hier over gaat.
Dit topic gaat over de update van de OBC (On Board Charger).

Over de update van het entertainmentsysteem bestaat een ander topic.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...