Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou na maanden lang bestellen , wachten, bellen met de dealer en maar geen auto voor de laatste 7 maanden ... heb ik dan eindelijk gisteren een voor mij nieuwe MY20 Kia Ceed SW CRDI 136 GT-Line opgehaald van de dealer. 

Hij is 5 maanden oud en altijd als demo auto gebruikt. 9500 km op de teller en is een Kia officiele occasion. Alles er op en eran wat ik wilde. Helaas geen Full Led voorlichten maar dat mag de pret niet drukken. 

Hopelijk snel wat kleine modificaties maar daar moet ik wat meer voor sparen :). Ik neem aan dat als ik hem laat chippen dat ik dan de motor garantie kwijt raak dus daar begin ik maar niet mee. Hij kan goed met het verkeer meekomen maar snel is hij zeker niet. 

Afrol geluid is erg minimaal moet ik eerlijk zeggen dus daar ben ik zeer tevreden over ( kan altijd beter natuurlijk). Later ga ik daar ook wel wat aanpassingen voor maken ( isolatie of ontdreunings matten)

Het multimedia scherm is erg overzichtelijk en groot en het JBL systeem neigt een beetje naar de overkill qua bass maar het is goed te doen en ZEKER beter dan de vorige autos die ik had.  

Al met al een heerlijke auto en hoop nog jaren rijplezier te hebben van dit monster :)

Vanochtend de nieuwe winterbanden erop laten zetten ( michelin alpin 6 ) dus als iemand nog een goed adresje weet voor wieldoppen dan hoor ik dat graag want de stalen velg is me toch lelijk ! 

Alvast wat fotos :) ( sorry voor de vieze binnekant .. er lag een raar soort modder op de plek waar ik de fotos heb gemaakt ) 

IMG-1367.thumb.jpg.79c1d4f4f658281427a2217f78d89dc3.jpg

IMG-1368.thumb.jpg.3fea5848034e704c3fc7586abdffe853.jpg

IMG-1369.thumb.jpg.f54c50a71263ebb22fe2ae0d0689152f.jpg

BEBDE923-B3A9-45D5-8469-138DA640DB43.thumb.JPG.8b661c1df5491416067bc4e3c87d7837.JPG

4E323D9A-5231-4C9C-B788-05FB063B8B18.thumb.JPG.7e6d36117326fd88950fe7278b178b61.JPG

Geplaatst
Ziet er goed uit, veel plezier ermee maar dat zal wel lukken. 

Ja het is niets speciaals als ik hierop het forum kijk maar je ziet ze bijna nooit in Denemarken in gt line uitvoering. Ik ben er zeer tevreden mee en elke keer als ik rij krijg ik weer een glimlach . Wat een fijne auto zeg .. niet normaal

Sent from my iPhone using Tapatalk
Geplaatst

Ja het is niets speciaals als ik hierop het forum kijk maar je ziet ze bijna nooit in Denemarken in gt line uitvoering. Ik ben er zeer tevreden mee en elke keer als ik rij krijg ik weer een glimlach . Wat een fijne auto zeg .. niet normaal

Mooi om te horen geniet ervan! Nog even dan komt mijn proceed
Geplaatst

Mooi om te horen geniet ervan! Nog even dan komt mijn proceed

Lekker ! Wat heb je besteld?

Geplaatst

Lekker ! Wat heb je besteld?

Een Proceed GT-PlusLine 1.5T-Gdi DCT7 in blue flame metallic. Verder nog wat extra’s als open dakje, parkeersensoren voor en afneembare trekhaak.

Cant wait
Geplaatst

Het onderstel is geweldig van deze auto. Rijdt zeer strak maar toch comfortabel genoeg. Kleine oneffenheden worden erg goed weggewerkt.

Ik heb wel enorm veel last gehad van afrolgeluid maar in de kofferbak, onder het reservewiel is het allemaal kaal staal. Voltegelen met ontdreuningsplaten en zo'n akoestisch foam eroverheen scheelt aanzienlijk.

Ik heb nu de Michelin Pilot Alpin 5 eronder liggen en die zijn al een stuk stiller dan de zomerbanden.

Da's eigenlijk het belangrijkste waar Kia met de komende modellen rekening mee moet gaan houden: iets betere geluidsisolatie.

Veel plezier met je auto!

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Geplaatst

Een Proceed GT-PlusLine 1.5T-Gdi DCT7 in blue flame metallic. Verder nog wat extra’s als open dakje, parkeersensoren voor en afneembare trekhaak.

Cant wait

Heel mooi ! Ja ik ben benieuwd over de verbruiks cijfers van die mild hybrid. Hopelijk ga ik niet naar worden dat ik een diesel heb haha . Maar goed misschien komt het uiteindelijk op het zelfde uit aangezien ik minder onderhoud nodig heb ofzo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...