Jump to content

Service Manual voor de Niro PHEV 2020

Flying_Dutchman
 Share

Recommended Posts

Ik heb de Service Manual, welke hier wordt aangeboden, gekocht. Best een hele aardige (pdf) manual met veel detailinformatie over hoe je iets uit elkaar haalt (en weer samenbouwt).
Ze hebben ook zo'n manual voor de HEV-uitvoering.

De eerstvolgende actie wordt het demonteren van het dashboard zodat ik wat apparatuur kan inbouwen. Moet het eerst wel wat warmer worder ......

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Share

• Similar Content

• By Breda1912
      Vanwege de aanschaf van een andere auto verkoop ik de originele rubberen matten en de originele kunststof inzetbak voor de kofferbak. Ze zijn gebruikt in mijn KIA Sportage 3 uit 2012. 
      Bieden van af  € 30,00. 

• By Cor de Zeeuw
      Hallo, we zijn op zoek naar 16 inch wieldoppen voor de kia niro, bouwjaar 2019. Deze kunnen alleen via de kia dealer verkregen worden. Het gaat om aerodynamische wieldoppen.  Zijn er alternatieven? En heeft iemand er ervaring mee? 
      We horen het graag.

Groeten, Cor.
    • By Prisanto
      Hallo, Ik heb een nieuwe Kia Niro Hybride Executieve besteld (gravity blue) en die wordt eind september geleverd.
      Ik zit te twijfelen of ik ook een ledverlichting voetruimte (voorzijde en achterzijde) en in en uitstapverlichting ga nemen.
      Heeft iemand er ervaring mee?
    • By Peeeejdur
      beste mensen,
      Ik ben sinds een paar maanden eigenaar van een Kia Picanto 1.0 Comfortline uit 2016. Ik houd zelf enorm van muziek luisteren en heb het de hele dag aan. Het geluid het audiosysteem van de picanto is best slecht. Ik zoek naar tips om dit beter te maken. Ik ben al wat topics tegen gekomen maar heb nog niet de gouden tip te pakken. Ik denk aan het vervangen van de speakers in het dashboard en een subwoofer met versterker onder de stoel of in de kofferbak. Ik twijfel nog om de radio te vervangen. Ik heb de standaard kia radio er in. Ik las ergens dat iemand er een dubbele dinradio radio in heeft gezet. Is dit aan te raden, of is vervangen speaker en plaatsen sub genoeg? Ik hoor het graag! En ook welke speakers of sub jullie goede ervaringen mee hebben. Jullie hulp is welkom.
      Met vriendelijke groet,
      Peter Adema
    • By kevort
      Hallo,
      De eerste E-Niro's in 2018 zijn uitgeleverd met connected services, maar niet met de UVO module en kunnen dus niet op afstand de voorverwarming aanzetten via de app.
      Heeft iemand daar inmiddels een oplossing voor? Is het mogelijk de UVO module achteraf in te bouwen? Of heeft iemand dit op een andere manier gerealiseerd. Ben benieuwd.
  • Create New...