Roberthans Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Hallo ik ,ik zal mij even voorstellen. Heb zins anderhalve week een kia sportage GT-line automaat zwartmetallic, mooie fijne auto. Ben ook net een maand met pensioen, dus genieten maar. Groetjes Rob Quote
Specialmade Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 1 uur geleden, Roberthans zei: Hallo ik ,ik zal mij even voorstellen. Heb zins anderhalve week een kia sportage GT-line automaat zwartmetallic, mooie fijne auto. Ben ook net een maand met pensioen, dus genieten maar. Groetjes Rob Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Foto’s zijn ze gek op hier. Quote
Roberthans Geplaatst 8 April, 2021 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2021 22 uur geleden, Specialmade zei: Welkom op dit forum en veel rijplezier en veilige kilometers met je nieuwe aanwinst. Foto’s zijn ze gek op hier. 1 Quote
Willemfred Geplaatst 8 April, 2021 Geplaatst 8 April, 2021 Mooie wagen, veel veilige en leuke Km's ermee Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.