rob2u Geplaatst 23 Mei, 2021 Geplaatst 23 Mei, 2021 Hallo mede-forummers, Ik heb al wel veel gelezen en een paar zaken gepost maar nog geen 'voorstelrondje' gedaan! Ik ben sinds 14-mei de blije eigenaar van een e-Niro 64kW Executive met Warmtepomp 'Black Edition'. Dat laatste is niet een officiële uitvoering maar heb ik zelf samengesteld (alhoewel ook afgekeken van een paar collega KIA rijders). Wat is daar speciaal aan? zwart gespoten dakrails alle blauw gekleurde accenten voor en achter zwart gespoten raamstijlen zwart gewrapped 18" Katana velgen met deels zwarte spaken labels van de achterklep verwijderd KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Ik ben superblij met het resultaat, maakt deze e-Niro toch iets aparts. Daarbuiten rijdt de auto geweldig en ben ik nog volop alle features aan het ontdekken. Rob. Quote
Wiz Geplaatst 30 Mei, 2021 Geplaatst 30 Mei, 2021 (aangepast) Ziet er goed uit zo met alles zwart en het Koreaanse logo. Veel veilige kilometers toegewenst! 30 Mei, 2021 aangepast door Wiz Quote
bjornricardo Geplaatst 30 Juni, 2021 Geplaatst 30 Juni, 2021 Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum na jaren lang VW hebben gereden wil ik de overstap maken naar Kia E niro via Dynamic plus Privat Lease als 2e auto naast mijn skoda octavia RS 2018. Normaal ben ik niet van het leasen maar mijn mening is dat de accu's na 5 a 6 jaar een stuk minder worden en er nog een hoop ontwikkeling komt. Dus private lease is een uitstekende manier om dit accu probleem op te lossen. Na een proefrit bij de lokale kia dealer bevalt de auto uitstekend en ook de inruil prijs voor mij polo is oke. Alleen zijn de voorwaardes van het lease contract op veel punten erg slecht. Bij verlies van baan loopt gewoon alles door. Bij overlijden gaat het lease contract over naar mijn vrouw en de schade vrije jaren vervallen na 2 jaar. (12 jaar opgebouwd) er zijn nog aantal zaken die bij kia lease niet top zijn. Heeft iemand een tip bij welk lease bedrijf de voorwaardes beter zijn? ANWB heeft bijvoorbeeld betere voorwaardes zoals schadevrije jaren die blijven en opzeggen bij verlies van baan. maar helaas hebben ze geen Kia E niro :( bedankt voor de input Quote
Jojan265 Geplaatst 30 Juni, 2021 Geplaatst 30 Juni, 2021 1 hour ago, bjornricardo said: ANWB heeft bijvoorbeeld betere voorwaardes zoals schadevrije jaren die blijven en opzeggen bij verlies van baan. maar helaas hebben ze geen Kia E niro ANWB had vorige week nog wel de e-Niro. Waarschijnlijk zijn ze door de voorraad heen of ze wachten totdat Kia is gestopt met de aanbieding (loopt nog tot eind juli). Ze waren wel iets duurder dan Kia nu met de aanbieding, maar voorwaarden zijn ook belangrijk. 1 Quote
eisbaer Geplaatst 12 Juli, 2021 Geplaatst 12 Juli, 2021 On 5/23/2021 at 6:44 PM, rob2u said: Hallo mede-forummers, KIA Azië badges op voor- en achterklep, velgen en stuur Rob. Mooi die badges. Had je die direct bij de dealer meebesteld? Quote
eisbaer Geplaatst 13 Juli, 2021 Geplaatst 13 Juli, 2021 (aangepast) Ik kan mijn vorige post niet meer editen zie ik. Maar waarschijnlijk besteld bij https://www.k5optimastore.com ,het forum verder lezend. 13 Juli, 2021 aangepast door eisbaer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.