GC1 Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 Hallo, Sinds 19-06-2021 ben ik de gelukkige bezitter van een Kia Niro hev Executiveline Ik ben nu alles een beetje aan het ontdekken maar heb een vraag voor mijn collega rijders op dit forum: Als ik met de flippers afrem op de motor (regenereer), wanneer gaan de achterlichten dan branden? Is dit op stand 2 en 3 of alleen op stand 3? Verder wil ik graag weten of ik het volume van TA (verkeersinfo) ergens in kan stellen want deze komt nu zeer luid binnen. Bedankt voor jullie antwoorden Quote
olympus Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 Ja, je remlichten gaan branden op alle standen. Het volume is te regelen op het moment dat de stem klinkt, draai je aan de volume knop vd radio. Welkom hier, en veel plezier met je mooie niro. groeten, Evard Quote
Toby Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 Heb een Niro van 2020 bij mij branden de remlichten alleen op stand 3 . Goed te zien in de donder als je door de achterruit kijkt. Quote
hgrootnl Geplaatst 23 Juni, 2021 Geplaatst 23 Juni, 2021 Dat is niet zozeer afhankelijk van de stand als wel van de vertraging die je oproept. Ik heb zowl op stand 2 als 3 de lampen zien branden, maar niet automatisch na het flipperen.Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.