Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, ik ben op zoek naar een occasion Niro Hybrid executive, die comfortabel geveerd is met 17" velgen, maar blijkbaar zijn alleen de uitvoeringen onder de executive voorzien van een op comfort afgestelde onderstel. De executive kom ik enkel tegen met 18" velgen (die volgens zeggen stugger is qua demping).

Klopt dit? En is dit met de PHEV anders? Daarvan kom ik de executive wel tegen met in elk geval 17" velgen. 

Groet, Marcel.

Geplaatst

Zover ik weet is de vering niet anders maar zijn de 18 inch wielen iets stugger door de wat plattere band. Ikzelf rij de executive met 18 inch en vind het heel erg meevallen wat stugheid betreft. Ik kom van een Prius met 17 inch af die veel stugger was en korte schokjes veel duidelijker doorgaf. Daarbuiten vind ik de 18 inch ook mooier staan maar dat is smaak. Misschien kun je bij een dealer met beide een proefrit maken en kijken of je verschil merkt in comfort. 
Succes!

Geplaatst
Zover ik weet is de vering niet anders maar zijn de 18 inch wielen iets stugger door de wat plattere band. Ikzelf rij de executive met 18 inch en vind het heel erg meevallen wat stugheid betreft. Ik kom van een Prius met 17 inch af die veel stugger was en korte schokjes veel duidelijker doorgaf. Daarbuiten vind ik de 18 inch ook mooier staan maar dat is smaak. Misschien kun je bij een dealer met beide een proefrit maken en kijken of je verschil merkt in comfort. 
Succes!

Hoi Bernd, kom het vooral tegen tijdens aankondiging, waaruit afgeleid kan worden dat de uitvoeringen met 18" ook straffer zijn afgesteld. Jammer als alleen de executives (en ms vanwege het gewicht) stugger zijn. Zoals je zegt, eens proefrijden en zien of het bevalt.
https://www.dagelijksauto.nl/autonieuws/meerdere-onderstelafstellingen-voor-nieuwe-kia-niro/

Laatst een occasion Auris op het oog gehad, maar laten staan omdat het als een betonblok over oneffenheden stuiterde. 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...