Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Ceed SW 2020 - Proceed GT 2020

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Hi allemaal,

Ikzelf heb een Ceed SW 2020 GTline, heel tevreden van de wagen maar ik had graag een aantal elementen van de Proceed GT zien terugkomen in mijn wagen.

Bijvoorbeeld de grill vooraan tussen de koplampen, bij de GT is deze volledig zwart en bij mijn auto is rond het zwarte een chrome rand. 

Mijn vraag is de volgende: kunnen we de grill van de Proceed GT 2020 perfect overplaatsen in de Ceed SW GTline 2020? 

Andere mensen die elementen van de GT hebben teruggebracht in hun ceed sw? Zoals de rode lijn in de voorste bumper bijvoorbeeld?

Laat jullie bevinden en opmerkingen maar horen :)

Thanks!

aangepast door B0rn
Geplaatst

Ik kan met niet herinneren dat iemand dat al eens postte, maar waarschijnlijk zou je dit zelf kunnen (laten) doen door het chroom zwart te wrappen. En een rood accent is met een wrap ook wel te doen.
Waarschijnlijk kost je dat minder dan aanschaf van het andere grille-deel en blijf je ook niet zitten met een extra grille-

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...