Andre078 Posted December 10, 2021 Posted December 10, 2021 Hallo Kia-rijders, ik ben André, 59 jaar en woonachtig in Dordrecht. Vandaag via private-lease een Kia e-Niro 64Kw besteld in de DynamicPlus uitvoering in de kleur Gravityblue. In april wordt deze bij de dealer verwacht. Rij al sinds 2014 in een Ford Focus 1.6 Ecoboost uit 2011. Prima auto maar na een aantal jaren begint het toch te kriebelen. Mijn broer (Kia pannenkoek) rijdt sinds eind oktober ook een Kia e-Niro en is hier heel tevreden over. Na het lezen van de nodige reviews en het bekijken van allerlei filmpjes op YouTube, toch maar eens een proefrit gemaakt. Ach..en dan ben je om. Heerlijk stil, altijd trekkracht, hogere instap dan de Focus (ook lekker voor een bijna zestiger), mooi interieur en ruimte genoeg. In afwachting van levering ga ik mij vast verdiepen in alle instellingen en het laadgebeuren. 2 Quote
Andre078 Posted January 6, 2022 Author Posted January 6, 2022 In verband met de voorwaarden om voor de subsidie in aanmerking te komen had ik het contract voor de privatlease even opgeschort. Op maandag 3 januari het nieuwe contract ontvangen met de juiste datum. Na digitale ondertekening ook meteen de SEPP aangevraagd. De site was traag maar uiteindelijk is de aanvraag gelukt. Zag in de media dat het storm liep met de aanvragen. Dag daarna bij de dealer een krabbel gezet om de 2 weken bedenktijd niet te hoeven afwachten. Bestelling is dus helemaal afgerond. Nu maar wachten tot april of mei. 1 Quote
Recommended Posts