B.O. Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Goedemorgen Leden. Weet iemand of er komend jaar een nieuw model van de Picanto ( 4 ) op de markt komt? Volgend jaar wil ik nl. een nieuwe leasen. zou het leuk vinden als er dan een nieuw model zou zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted March 12, 2022 Share Posted March 12, 2022 Alleen Kia zal dat weten.Maar aangezien de eerste generatie 7 jaar op de markt is geweest, de tweede 6 jaar en de derde generatie in 2017 op de markt kwam is er wel kans dat in 2023 of 2024 een echt nieuw model op de markt komt.Maar ik zou daarop niet gaan wachten als je een auto nodig hebt. Misschien is de nieuwe niet mooi. Of te duur. Of voldoet op een andere manier niet... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.O. Posted March 13, 2022 Author Share Posted March 13, 2022 Maar waarom ik dit ook vraag, op de site van Kia kan bij de Picanto niets meer bekeken worden wat voor uitvoeringen er zijn en wat dan de prijs is. Alles moet nu bij de dealer gedaan worden. Dus mijn gedachten was dat de oude modellen er uit gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murcielaygo Posted March 13, 2022 Share Posted March 13, 2022 Als ik bij Kia op de site kijk, kies voor Modellen, dan Picanto, zie ik keurig een kopje Prijzen en Specs en op de pagina daarna een cluster uitvoeringen en prijzen.https://www.kia.com/nl/modellen/picanto/prijzen-en-specificaties/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SMITHEN69 Posted March 13, 2022 Share Posted March 13, 2022 ik zou wel een Kia pikanto automaat willen kopen maar die ik wil kost wel 22000 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts